• Alvi

    Småbarnsföräldrar - har ni intorkat kiss i mattan därhemma?

    Vi har kiss och kräk, vi!


    Heidi på fjället, utgången mjölk, hur uttalar man Toffifee? Allt du undrar, har Effellarna svar på!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Småbarnsföräldrar - har ni intorkat kiss i mattan därhemma?
  • Vaniljlatte

    Nej, men det kommer nog.. om vi skaffar oss mattor!

  • ludenben

    nääää verkligen inte. Inget introkat gammalt barnkiss eller kräk i den mattan. Jag har en rätt dyr matta och jag tog bort den när sonen lärde sig bli blöjfri för barn ska vara barn och då tycker jag att man tar bort saker man är rädd om.

  • alabaster

    Nej! Vi har bara små mattor som ryms i tvättmaskinen så de åker in där direkt något händer. Stora ullmattan är undangömd tills barnen blivit större.

  • MARIA99

    Nä tror inget barn kissat på dem faktiskt.. kanske kräkts nångång men det är ju tvättat . Senast var det hundkräk *uffa* men den e på tvätt nu så=)

  • buffybus

    nej har jag inte för det är lite små äckligt tycker jag.. vill ha fräscht o fint hemma o inget kräk o kiss på mattan.. örk.. det hade man när man hade valp!!!! och det räckte..


    Jocke+André älskar er mest av allt!!
  • denna där

    nej det har vi inte.


    Livet är för kort för att levas dammfritt.
  • Linda1976

    Ja, en liten liten pöl på hallmattan, men det hände igår så jag har inte hunnit tvätta.... Annars så har vi INTE det. Hua.


    Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
Svar på tråden Småbarnsföräldrar - har ni intorkat kiss i mattan därhemma?