• Anonym (undrar)

Någon som varit med om att killen har rakat sig?......

Har träffat en ny kille. Det är en grej som stör mig, han rakar sig nämligen under armarna???!!! Det är så osexigt! Någon som varit med om detta o varför gör han det? Är det pga svett eller?

Min förra kille brukade raka sig där nere o det var bara sexigt tyckte jag men detta är det ju bög varning på, eller är det jag som är knäpp??

• Svar på tråden Någon som varit med om att killen har rakat sig?......
  • Häxan Jia
    Anonym (inget hår) skrev 2008-04-21 22:42:18 följande:
    Intressant hur olika man tycker...Min man är hmmm...väldigt manlig på alla sätt (enligt mig, vad gäller yrke, utb, intressen m.m)Men han rakar huvudet, bröstet, under armarna, allt på snoppen.Men han har en sk raggarsträngÅ jag e suuuuuuuuper nöjd m hans hårlösa kropp! (dock håriga manliga ben)
    Låter riktigt nice

Klona???
    SINGEL, STOLT SLYNA söker, rik man för försörjning???
  • Häxan Jia
    TheMilky skrev 2008-04-21 15:37:01 följande:
    Det roligaste är att rent vetenskapligt så luktar du mer svett när du rakar dig under armarna. Håret finns där för att fånga upp dofter.
    De finns en massa saker som vetenskapen säger, men som inte alltid fungerar som vetenskapen säger på alla människor
    SINGEL, STOLT SLYNA söker, rik man för försörjning???
  • Carmen80

Absolut ska han raka sig under armarna och där nere.
    Fast att raka bröstet och benen är at ta i....

• Anci

Jag har varit med många killar som har rakat sig precis överallt (utom på huvudet). I love it :). Om jag är hårlös tycker jag gott att killen också kan vara det. Det är mycket fräschare.

• Anonym (///)

Min kille rakar sig under armarna och "där nere"...

Jag vart lite förvånad när han sa de måste jag säga för jag hade inte märkt det trots att jag då redan hade sett och känt på han naken Har nog inte stött på nån kille före det som gjort de (rakat sig alltså) ... tror jag, det kanske är så naturligt för mig att jag inte bryr mig
    Men nåde mig om killen skulle raka bort de sexiga brösthåret o raggarstängen Då skulle jag gråta ihjäl mig

• liten ida

TS
    Vad menar du med bögvarning? Jag vill att min gubbe skall raka sig under armarna. Tycker det är fult med en buske där

• Anonym (jo)

Jag tycker det är mycket fräschare om det är rakat under armarna istället för en stor svettig buske...

• Anonym (snövit)

Min karl rakar sig ingen stans förutom ansiktet då. Jag själv lämnar soprent överallt. Jag tcker att det är väldigt hett, känns väldigt manligt med dessa kontraster. Mitt ex raka sig överallt o de kändes som en fjortis. Sen är det väl så att jag tänder på äldre håriga män!

• Schnitzel

Det är en självklarhet för mig att raka mig under armarna. Det känns och är fräschare, och jag ser inget manligt i att ha en buske som krullar sig fram i armhålorna. Min sambo tycker detsamma.

Tjing.

• Anonym (Rak)

Jag tycker det är fräscht om killar ansar eller rakar sig under armarna, hellre det än en dyngsvettig buske Killar har antagligen samma annledning att raka sig som tjejer.

• Anonym

BÖGVARNING.......Karlar ska ha hår under armarna, även könshår kan gnuggas skönt mot klittan...

• ansk

Ts, det är nog du som är lite knäpp ;) jag har många killkompisar som rakar sig under armarna för att de tycker precis som många tjejer, att det känns "renare".
    kram

• Wind Up Toy

Min sambo rakar sig inte alls, eller mja fixar väl frisyr på skägget ibland.

men nästan alla mina tidigare har rakat sig mer eller mindre vilket jag har trivts med väldigt mkt.

men trivs lika bra med min karl jag har nu fast han e massa hårig.

tycker man får välja själv och kan inte se nån slags bögvarning på nån av mina ex, eller polare som rakar sig heller för den delen.

skulle alla tjejjer som väljer att inte raka sig vara flator då?

• Anonym
    Anonym skrev 2008-04-24 22:21:15 följande:
    BÖGVARNING.......Karlar ska ha hår under armarna, även könshår kan gnuggas skönt mot klittan...
    uuue...äckligt.
  • Takhiza

Anonym (undrar) skrev 2008-04-17 19:01:53 följande:

Har träffat en ny kille. Det är en grej som stör mig, han rakar sig nämligen under armarna???!!! Det är så osexigt! Någon som varit med om detta o varför gör han det? Är det pga svett eller?Min förra kille brukade raka sig där nere o det var bara sexigt tyckte jag men detta är det ju bög varning på, eller är det jag som är knäpp??
    Rakar väl sig under armarna av samma anledning som du (om du nu gör det?)
Svar på tråden Någon som varit med om att killen har rakat sig?......