• Anonym (äcklad)

    Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!

    När min man har kommit i mig vill han gärna slicka där nere... usch!! Är det bara jag som tycker det är äckligt? Varför vill han slicka på sin egen sperma? Det är ju som om jag skulle vilja slicka i mig mina flytningar eller nåt...*ryyys*

  • Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!
  • Anonym

    finns massa grejer inom sex som kanske inte är så normalt men folk gillar de ändå..vi är olika som sagt
    gillar du inte de han gör får du säga de till honom

  • Anonym

    Först måste jag ju tycka att flytningar och sperma inte är samma sak.

    Själv tycker jag att det är bland det mest upphetsande som finns när min sambo kommer in med en liten, liten bit av k*ken och sen kommer i mig, för att sedan gå ner och slicka mig till orgasm... Det är mitt förstaval när jag får frågan om hur jag vill att han ska komma!

  • Anonym (äcklad)
    Anonym skrev 2008-04-17 23:32:04 följande:
    Först måste jag ju tycka att flytningar och sperma inte är samma sak. Själv tycker jag att det är bland det mest upphetsande som finns när min sambo kommer in med en liten, liten bit av k*ken och sen kommer i mig, för att sedan gå ner och slicka mig till orgasm... Det är mitt förstaval när jag får frågan om hur jag vill att han ska komma!
    Nä, såklart är det inte samma sak. Jag menade mer att man slickar i sig "sitt eget".
  • Anonym

    Jag tycker att det är mysigt att smaka på "mitt eget" om mannen har fingrarna i mig, och jag sen får smaka. Påminner ju om att slicka en tjej...

  • Anonym (sub)

    Jag ser inte det som äckligt, jag ser det som att han är tillräckligt säker på sig själv att kunna göra det.
    Hade min pojkvän gjort det skulle jag tycka att de va lite sexigt.

    Men jag förstår också hur du känner för jag hade ett one night stand som sprutade mig i ansiktet runt munnen och innan jag hann torka bort det så kysste/slickade han bort det och sa nått i stil med "mm Spermier"

    det var lite creepy

  • Anonym

    Jag brukar göra detta efter jag har kommit i min fru. Hon blir extremt vild då, vilket gör mig vild.

  • Anonym

    Är det konstigt? Sexigt vet jag att det är, men konstigt? Världen är ju full med folk som sväljer tycker jag, det är ju så till den milda grad att de som inte vill svälja känner grupptryck

  • Anonym

    Wow, vilka killar. Det skulle ALDRIG min kille göra. Han är livrädd för allt som är lite annorlunda.

Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!