• Svar på tråden Fortsättningstråd på Alsike/Knivstatråden
  • hannamamma

Flyttar till Alsike...ska ringa i morgon och fråga
    Är ni många mammor i gruppen? Den jag gick i förra gången var vi ca 15-20 st, men många kom bara nån gång, och efter sista träffen var det svårt att hålla kontakten...nu har jag bara "FL kontakt" med 3 av dessa...så det är nog bra att man träffas mer sällan genom BVC kanske

(¯`°?.ღ.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Smilla - 05 ♥ Malva - 08 .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.ღ.?°´¯)
  • yoshi2007
    hannamamma skrev 2008-05-21 20:29:34 följande:
    Flyttar till Alsike...ska ringa i morgon och fråga Är ni många mammor i gruppen? Den jag gick i förra gången var vi ca 15-20 st, men många kom bara nån gång, och efter sista träffen var det svårt att hålla kontakten...nu har jag bara "FL kontakt" med 3 av dessa...så det är nog bra att man träffas mer sällan genom BVC kanske
    Vi slog ihop två grupper och då var vi kanske ca 10-15 st bara.
    Men jag träffar fler mammor här från FL än var jag träffar mammagruppen. Sen är det ju Öppen fsk på torsdagar, blir nog fredagar till hösten. Och det kan ju kanske vara trevligt för dig att lära känna andra mammor i området.

Vi är några tjejer som tänkte träffas på torsdag nu när det inte är Öppna fsk längre. Imorgon blir det hos mig vid 9.30 så är det någon som är hemma med sina "bebisar" så är ni välkomna. Barnen är födda -07 eller -08.
  • nallil

Nu har jag också hittat hit :O)

På torsdag så träffas vi hemma hos mig 9.30

Ses då! Maria

• Tesa80

Hej!
    Tyvärr så blev det inte någon bebis denna gång. Vi fick missfall i helgen som var här. Vi får helt enkelt bara vänta ännu längre men det känns helt ok det oxå. Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge helt enkelt. Man är ju fortfrande ung så vi har tid på oss. Det känns faktiskt bara som att det blir framskjutet till obestämd tid.

• yoshi2007

Tesa80 - jag är ledsen för er skull. Men som du skrev, den som väntar på något gott ....

• catya
    Svar på #24
    Tesa80: Oj, jag är ledsen för er skull, och ja, man kan väl säga imponerad av lugnet du skriver.
    Den som väntar på något gott... :)
  • Bästamorsan

Nån som vet när BVC i Knivsta har öppna vägtider i sommar???
    Vet att de bara har öppet 1 dag, men är det torsdag?
    Eller måndag/tisdag? =)

• catya
    Svar på #28
    Det enda jag sett är att den "öppna BVC-mottagningen" är stängd v 26-33 p g a låg bemanning. Stod i KnivstaNytt nu i veckan.
  • yoshi2007

Glad midsommar på er alla!

• Bästamorsan

Nån i Knivsta/Alsike-trakten som har en GAMMAL VIT SPJÄLSÄNG över?
    Behöver egentligen bara den långa gavelsidan som vi behöver ha till grind =)

Ha det bra så här i semestertider för övrigt =)

• Champis

Ha en bra semester Dandilion och ni andra. Fsta jag har inte riktigt börjat min semester än. Familjen är ledig men jag ska jobba lite till så barnen får långre sommarlov.

• Tesa80

Oj här har inte nån haft tid att skriva på nästan en hel månad.
    Är det bra med er alla?
    Vi har det bra iallafall. Har haft 3 veckors semester snart och 1 vecka kvar. Har inte gjort nåt särskillt men känner mig riktigt nöjd med semestern å bara fixat hemma och gjort små utflykter. Känns som om man hinner med mer än att sticka iväg 1-2 veckor.

• hannamamma

allt bra här i sommarvärmen! men längtar faktiskt till hösten nu, lite svettigt för Malva (snart 3 mån) i 30 gr värme...vill amma ofta, och jag bäljar vatten
    Sen är jag lite sugen på att testa "clothing swop" för att byta bort lite bebisklädet mot höstkläder till storasyster...hörde att det anordnats i knivsta i våras, så jag håller mina öron och ögon öppna för fler informera mig gärna om du hör nåt!

(¯`°?.ღ.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Smilla 050901 ♥ Malva 080510 .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.ღ.?°´¯)
Svar på tråden Fortsättningstråd på Alsike/Knivstatråden