Inlägg från: maadicken |Visa alla inlägg
  • maadicken

    Rabattkodstråden

    här var det tyst...

    nån som vet om det finns någon rabattkod till HM nu?


    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • maadicken
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-04 18:02:43 följande:
    nån som använt den på lindex flera ggr alltså? Handlade idag och det blev förskräckligt billigt, ska nog uppsöka ett annat lindex och se om dom har något roligt..
    jag har använt den 5 gånger vid olika tillfällen nu.
    tänk att ha handlat för 250 kronor i bara papperslappar... känner mig sååå sniken som skriver ut så många, men sonen behövde sommarkläder, och jag är fattig.
    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • maadicken
    kkarro skrev 2008-06-17 09:49:16 följande:
    de kläder jag köpt har jag vart jätte nöjd med. Tycker de är lite åt det större hållet. Fast det kan ju skilja mellan de olika modellerna.
    åh nej! säg inte så! jag hörde mig för här på fl innan jag beställde. fick flera svar att dom var små och smala i storlekarna, så jag drog till med 98/104 till sonen som nu har80/86.
    han ska inte ha kläderna förrän till hösten, men det är ju inte så kul om han drunknar i dom då och dom passar lagom till nästa sommar...
    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • maadicken
    Line80 skrev 2008-06-17 16:32:02 följande:
    de enda som varit små i strl är bodys och heldräkt me döskalle. annars tycker jag nästan att de varit åt den större strl i deras dubbelstorlekar. va har du beställt då?
    lugnåsbo skrev 2008-06-17 21:45:02 följande:
    jo dom är rätt stora i storleken på de flesta plaggen, vilket var det du köpte?
    jag köpte både pyjamas, långärmade tröjor och tights som är tänkta att vara långkalsonger till vintern. tror att jag köpte en t-shirt oxå...

    hoppas pyjamasen är stor då, för den fanns inte större än 86/92
    känns som att dom andra kläderna blir till våren eller nästa höst då istället.

    väntar och väntar på paketet. beställde den 6:e. hur har det gått med leveransen för er andra? blev mycket att göra nu när det blev rea kanske.
    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • maadicken
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-18 00:43:54 följande:
    Jag beställde från h&m och skulle speciellt ha 2 plagg. Betalade med kort och fick orderbekräftelse.När jag får paketet så är ett plagg "tillfälligt slut - var god ombeställ"eh.. och betala expeditionsavgift igen? nej tack.. surt för det var just en av dom sakerna jag skulle ha från början. La till en annan sak som jag egentligen inte ville ha bara för att jag ens skulle få kläderna postade..
    så var det för mig när jag beställde i våras. dom hade barnshorts för halva priset då, och dessa var tydligen slut när jag fick mitt paket. jag mailade och ifrågasatte varför jag skulle nybeställa och missa rabatten och dessutom betala ny fraktavgift.
    jag fick till svar att om jag fortfarande ville ha shortsen (leverans i mitten på juni) så skulle jag självklart få dom för halva priset och med fri frakt. när jag fick dom så hade jag fått ytterligare 10%

    så maila och hör efter. det kan ju löna sig!
    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • maadicken

    väääldigt OT, men tänkte att någon här kanske vet ändå.
    när kommer HMs höstkatalog? har för mig den brukar komma mitt i sommaren...

    (och när den väl kommer så brukar det ju alltid komma erbjudanden oxå )


    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • maadicken

    åh! då verkar det ju som att den kommer snart då
    men nån förhandskatalog har jag då inte fått. orättvist ju!


    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • maadicken

    angående libero. jag har oxå fått samma kupong med samma streckkod. det måste väl betyda att man kan använda den fler än en gång oxå va?


    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • maadicken
    molnen skrev 2008-07-16 22:17:10 följande:
    hur länge gällde koden med 20 % hos lilla mirakel?
    vad är det för kod? gäller den på allt?
    verkar som jag har missat den, och jag hittar den inte när jag kollade ett par sidor bakåt heller... kollade kanske lite för dåligt, men vill nån vara snäll och upprepa.
    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • maadicken
    Flamma skrev 2008-07-17 13:33:27 följande:
    Koden till Lilla Mirakel är : "solros"
    tack!

    gäller den på allt?  en vara eller ett helt köp?
    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • maadicken
    Miss Mii skrev 2008-07-18 11:00:46 följande:
    det gäller på hela ordern!
    tack!
    då får det bli en liten beställning nu då.

    idag har jag oxå fyndat på lindex.
    köpte bamse regnbyxor förra veckan, innan det blev 2 för 1. hade svårt att välja storlek då, men tog dom största av dom jag valde mellan. sen när jag såg att det var 2 för 1 och såg att dom mindre fortfarande fanns kvar, gick jag dit och sa att jag ville byta storlek. sen sa jag att jag ju ännu hellre ville ha båda två nu när man fick 2 för 1. såklart du ska ha sa hon i kassan!
    så nu har sonen bamse regenbyxor läääänge, för bara 119 kr hoppas mamma hittar minst en jacka till byxorna nu när dom är på semester. här är dom tyvärr slut.

    förutom regnbyxorna så har jag shoppat t shirtar och massa strumpor. kostade ju nästan ingenting då det även var halva priset på alla strumpor.

    tror lindex börjar bli min favoritaffär
    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • maadicken

    nån som vet om det finns nån rabattkod på laredout som även gäller på rean?


    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • maadicken
    TereseA skrev 2008-07-21 00:06:46 följande:
    någon som har rabatt koder til La redoute...förutom den där utvalda 70%..?
    utvald 70%, vadå? vad gäller den på?
    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • maadicken
    TereseA skrev 2008-07-21 23:59:50 följande:
    eh...jag blandade ihop La redoute och Ellos..eftersom jag redan är medlem kan jag inte använda 40% kod...för mig gäller bara dem erbjudande som står när man loggat in..
    synd... jag skulle vilja ha en riktigt bra rabatt på laredout.
    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • maadicken

    hmmm... har hm katalogen kommit nu? för jag har inte fått nån


    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • maadicken

    nu äntligen har hm katalogen dykt upp!

    kul tycker jag att fleecejackan gick ända upp till xl. vet flera gånger som man fått kläder på köpet, men största storleken har varit 42. några fler nu då som kan ta del av erbjudandet, men fortfarande inte alla deras kunder.


    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • maadicken
    Flamma skrev 2008-07-29 06:10:32 följande:
    Är det bara vi i Kalmar som inte har några märkeskläder till barn på Åhléns? Har fått för mej att vissa har typ Katvig o sånt med...?
    karlstad har heller inga märkeskläder till barn.

    igår var jag och handlade mera blöjor på ica maxi. kommer hem och kollar kvittot och upptäcker att man inte längre får rabatt med ica kortet. surt, för då kunde jag ju handlat dom billigare nån annan stans om jag hade vetat.
    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • maadicken
    Lokatt skrev 2008-07-29 12:43:11 följande:
    haha såg nu att det antagligen menades inne på åhlens
    precis

    dom andra två butikerna känner jag allt till, men jag vågar inte gå dit så ofta 
    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
Svar på tråden Rabattkodstråden