• Anonym

    klägg på påken (analt), vad göra?

    Det blir alltid bajs på k*ken när vi haft analsex. Jag har aldrig helt fast avföring så jag blir aldrig helt ren där bak, även om jag nyss varit på toa.

    Hur gör folk? Spolar av innan? Finns det mat som är speciellt bra? Piller?

    Vill ju kunna njuta men detta förtar lite av stämningen.

  • Svar på tråden klägg på påken (analt), vad göra?
  • sheeba

    Har man analsex så är det väl något man får räkna med?
    Annars får man väl köra med kondom.

  • Anonym
    sheeba skrev 2008-06-10 13:22:08 följande:
    Har man analsex så är det väl något man får räkna med?Annars får man väl köra med kondom.
    Jo, men om det går att göra något åt det så vore det ju bra. Varför nöja sig om det kan bli bättre?
  • pumpkinhead

    som sagt kondom. eller också finns ju lavemang för enstaka gånger eller spola-rent-kit på martinshop

  • Anonym

    Hej du!
    Du kan köra med Microlax en stund innan du tänker ha analsex. Sedan så kan man föra upp en dusch slang där bak o göra lavemang. Men då får du skölja ett 10 tal ggr.Låt inte de vara fullsprut utan gör de som känns behagligt. Det är vad jag gör innan jag ska ha analsex för att slippa otrevligheter,
    Lycka till!

  • Anonym (örk)

    men va???
    Inte för att vara elak, men hur kan man (både som Ts och Ts:s man i dett fallet) VILJA ha analsex när det kommer skit på kuken?!

    Har haft analsex ett par ggr, och gjort klart för mannen att skulle det nån gång komma bajs, ja då är det slut med analsex!
    Som tur är har det inte gjort det ännu...

  • Anonym (M)

    Det finns inga sätt att få rent tarmen ordentligt, isåfall är det lavemang och en dusch i tarmen vilket skapar obalans i tarmfloran.
    Mitt tips är att använda gummi, men du kan ju även prova Microlax som anonym sa.

  • Anonym (örk)

    Jag brukar (innan analsex) sett till att ha gått på toaletten (bajsat) och sedan har jag en 10 ml spruta som jag fyller med ljummet vatten och spolar in i tarmen. Sen låter jag vattnet vara där inne i typ 5 minuter, sen krystar jag ut det.

    Den proceduren upprepas tills vattnet är alldeles rent när det kommer ut igen.
    Och jag har som sagt aldrig varit med om att det kommit bajs på hans snopp.

  • Anonym

    Har haft analsex regelbundet med killen, men aldrig varit med om att det kommit bajs på hans kuk

  • Queen70

    Haha..Spola med sprutor, microlax, köra upp duschslangen i arslet...KAN det verkligen vara värt allt detta undrar man ju. Spontant...

Svar på tråden klägg på påken (analt), vad göra?