• Anonym (ledsen)

    Fan, killar som klär sig som män har mindre bula än mig :-(

    Jag har alltid haft min jävla bullf***a. Hatar den, kan inte gå i bikini, inte i tröjor som går ovanför höften. Har jag klänning så nog fan är det motvind så alla kan se det. inte nog med det så har jag bulliga yttre blygdläppar som syns. Inte fan skulle det bli en rak linje om jag stod och särade på benen. Jag hatar mitt underliv. Tycker att det är avskyvärt

    Hur kommer det att män som klär sig som kvinnor, t ex after dark kan dölja sin penis och se kvinnligare ut än mig?!!!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-13 23:18
    KLÄR SIG SOM KVINNOR SKA DET JU STÅ!!!

  • Svar på tråden Fan, killar som klär sig som män har mindre bula än mig :-(
  • snapdragon

    men för vem blir det en rak linje om man står och särar på benen?
    eller hur menar du?

  • castillo

    dem drar ju bak hela paketet då blir det juh helt platt.

    men tycker du inte ska skämas då allas underliv ser olika ut.

  • Anonym (ledsen)

    Om jag står och särar på benen blir det som en bula nedåt, har man inga stora blygdläppar ser det nästan ut som en rak vågrät linje

  • snapdragon

    jag tror inte det finns många som ser ut som två stolsben med en platt planka mellan faktiskt.

  • Anonym (ledsen)

    se bara reklamen för evas underkläder, vet att den är fixad men eftersom jag mår dåligt av hur jag ser ut har jag jämfört mig med andra och alla ser ut som henne

  • castillo

    Anonym (ledsen) skrev 2008-08-13 23:22:42 följande:


    Om jag står och särar på benen blir det som en bula nedåt, har man inga stora blygdläppar ser det nästan ut som en rak vågrät linje
    ja man ser ut så. inget konstigt. tror itne det finns någon som är helt rak där nere.
    sluta tänk på det och fokusera dig på annat i livet
  • snapdragon

    har du haft tillgång till många riktiga kvionnokön att jämföra med?

    som inte piffats och photoshoppats?

    Anonym (ledsen) skrev 2008-08-13 23:26:49 följande:


    se bara reklamen för evas underkläder, vet att den är fixad men eftersom jag mår dåligt av hur jag ser ut har jag jämfört mig med andra och alla ser ut som henne
  • Anonym (ledsen)

    badhus, stranden ser man kvinnor i bikini. Detta har jag mått dåligt över i nästan 10 år och vet inte vad jag ska kunna göra åt det....

  • castillo

    Anonym (ledsen) skrev 2008-08-13 23:26:49 följande:


    se bara reklamen för evas underkläder, vet att den är fixad men eftersom jag mår dåligt av hur jag ser ut har jag jämfört mig med andra och alla ser ut som henne
    då tycker jag att du ska sluta kolla på evas underkläder-
    varför kolla på något man mår dåligt av. inte laggar man en midda till sig själv och väljer något man inte tycker om ch pinar sig igenom maten.

    man blir aldrig lycklig om man täänker på det man inte har däremot blir man lycklig om man fokuserar sig på det man har.

    helt änkelt sluta hitta fel på din kropp och fokusera på det godi i dig ex talanger ,käder,vänner,jobb,familj,maten som du har på bordet som många andra i visa länder slulle bara i sina drömar se så mycket mat och bli överlyckliga.
    jag goda saker så kommer du känna dig bättre.
  • snapdragon

    jag vet inte vad du hänger på för badhus och stränder, men vad jag upplevt så ser ingen ut som de könlösa trosbilderna i reklamer.

Svar på tråden Fan, killar som klär sig som män har mindre bula än mig :-(