• marianne plus 2

    Två flickor och konstigt nog saknar ej en son.

    Vi har två flickor och är mer än nöjda...

    Har alltid trott att jag skulle haft en son men den saknaden har aldrig infunnit sig.

    Ngn som oxå är förvånad över sina känslor?

  • Svar på tråden Två flickor och konstigt nog saknar ej en son.
  • Mallory

    Jag har två söner och saknar inte en dotter...så man kan ju var helt nöjd med det man har däremot väntar jag nr 3 och har ingen aning om vad det är för filur...men har inget behov av att det ska vara en dotter.

  • Anna Svenssonliv

    jag förstår er fullt. har en dotter o nr 2 spelar verkligen ingen roll alls. det får faktiskt gärna bli en dotter till.

  • Anna Svenssonliv

    jag förstår er fullt. har en dotter o nr 2 spelar verkligen ingen roll alls. det får faktiskt gärna bli en dotter till.

  • Teschty

    Jag trodde att jag skulle vilja ha det klassiska "en av varje" men sen fick jag min underbara son och hade mer än gärna fått en son till när det e dags för nästa.... Det spelar verkligen ingen roll bara det blir ett litet syskon


    Alvin mammas hjärta
  • Googels
    Teschty skrev 2008-08-27 22:38:25 följande:
    Jag trodde att jag skulle vilja ha det klassiska "en av varje" men sen fick jag min underbara son och hade mer än gärna fått en son till när det e dags för nästa.... Det spelar verkligen ingen roll bara det blir ett litet syskon
    Jag trodde oxå att jag skulle vilja ha en av varje, men efter att jag fått en dotter så känner jag att det vore kul med en till så att hon får en syster.
  • Polola77

    jag hoppades på en pojke till, tyckte att tjejer verkade mer omständiga. Nu fick jag en tös och hon är fantastisk, hade aldrig velat byta

  • dahrma74

    jag har 4 tjejer och väntar förmodligen en tjej till, såg ut som det på UL. Förvånandsvärt nog önskar jag mig nog hellre en tjej till. Fast jag tror att om jag hade haft 4 pojkar så hade jag absolut velat ha en tjej som den 5:e.

  • knorrhane

    har en dotter och ville gärna ha en till dotter, jag kunde likssom bara relatera till flickor men jag fick en son... och det är så underbart med en liten pojke att jag vill ha en pojke till, men jag vet att jag skulle känna samma kärlek vad det än skulle bli. De är underbara allihop! Det spelar verkligen ingen roll.

Svar på tråden Två flickor och konstigt nog saknar ej en son.