GeKås/Ullaredtråden volym 8
Vi hoppas det är en bra helg att åka dit på vi ska dit ett helt gäng då, har bokat stuga å allt.
Vi hoppas det är en bra helg att åka dit på vi ska dit ett helt gäng då, har bokat stuga å allt.
Tänkte bara kolla, vad kostade poliströjan? och vilka storlekar ungefär fanns den i, lr vilken storlek köpte du i?
Diana P skrev 2008-09-29 19:30:02 följande:
Någon som vet om de fortfarande har deras leksakskundvagn fylld emd leksaksfrukt och dylikt? pris i så fall på den ungefär?
Okej tackar (tror det kan bli bra julklapp)
small paul grejer finns det alls på gekås längre?
tråkigt
hehe oki då ä d nog tur då
Så bra!
Har du ett extra mobilsnöre till mig?
undrar oxzå här om det är någon som vet ifall de har "extrasängar" lr "tältsängar" som de säljer på gekås? och i så fall, pris?
lite ruschkana (stavas?!) finsn det på gekås? ngn som sett pris kanske?
Ojj då, då kan vi räkna med fullt upp där då vi ska oxzå dit i helgen... bokat stuga fredag till söndag
*puffar* frågan om rutchkana?! ngn som vet om det finns där ner? och pris i så fall ä ute efter en liten i plast som man kan ha inomhus
samma här (fast vi ä ifs där hela helgen!)
Kan vara så tror jag att det är midnre folk då
tack då vet jag om rutchkana, hoppas på att det finns en i alla fall då
Min son har strl 80 på kläder nu, men kan ännu ha en body från gekås fast det är strl 68!
1 och 1 är 3 skrev 2008-10-08 18:15:21 följande:
intresserad av wiii grejer, ni som köpt nyligen, pris? ska ner imorrn! (och hela helgen wihie)
undrar jag med!
Tack då vet jag lite i alla fall. får se om det blir ngt wii spel
helgen gick riktigt bra på gekås!
fanns massa fina när vi var där i ehglen, pris 500 och uppåt typ ej bild köpte ingen