Fidelis ad urnam skrev 2008-09-24 14:39:59 följande:
MissLilo: Jag gnäller inte på honom.Jag gnäller inte över att han inte städar då jag inte tror att gnäll leder någon stans. Jag har påpekat hur jobbigt jag tycker det är att det blir fullt krig när vi städar tillsammans, men jag gnäller
inte.Om jag blir ledsen och tex lägger mig på soffan och gråter ist för i sängen med honom somnar han, han har aldrig, ALDRIG följt efter mig när jag har blivit ledsen. När jag frågar honom varför han ALDRIG tröstar mig när jag är ledsen säger han att då det är han som har gjort mig ledsen är det inte hand sak att trösta mig (har ingen aning om hur det går ihop)Jag har vid några få tillfällen när jag var yngre stuckit hemifrån vid bråk, men han skiter i vilket. Det går inte att köra "utpressning" mot honom, han skiter i vilket och har så alltid varit.Det enda han bryr sig i är att jag inte får prata om våra problem med någon. Han vill tex inte att jag skriver om vårat förhållande på FL eller pratar med vänner om det. Så ja, jag vet inte,,,orkar bara inte.Men OM jag lämnar honom och ångrar mig, då är han för alltid förlorad.Men om jag INTE lämnar honom, kommer jag orka fortsätta då?*gråter av utmattning*
Klart du orkar fortsätta utan han!
Men ska du orka, om du vill satanna, så gåt på familöjerådgiving ensam! Så att du iaf får prata med någon. Att han förbjuder dig attprata med andra om dian problem ,e inet bra. MAn mår bara sämre då. Vill han att dus ak bli helt apatisk en dag så kan han förbjuda sig, men då byr han sig verkligen inte om dig.
Vill han atd u ska må bra måste han låta dig ventilera!
JAg ventilerar glatt jag, men jag behöver det. Elelr kalal det gnäll...e samam sak för mig.

Men jag gö det åp tåget så att alla hör, med morsasn/syrrorna, eller här på fl. i dont care...baar ja får lyfta på locket ibladn. Annars skuel jag bli riktigt deprimrad och gråta 24 timamr om dygnet och får självmordtanker.
Jag har varit mobbad i 9 år iskolan och sa inget. Höll det hemligt. JAg mådde så dålgit att jag stände av ig känslomässigt Kudne nte skratat(mian ögon var döda trostta att jag gappflababde och jag kände ingen lycka inombordes), jag log bara för att det förväntades av en, JAg låg på nättern och grätt för att jag hatade mitt liv. LÅg med köksknivar mot handlemden nrä min familj var i affären och funderade på att avsluta mitt liv MÅNGA GGR. När jag väl fick prata med någon så släppte allt! Jag grätt som aldrig för! Jag kunde skratat och jag folk började påpeka att mina ögon verklade inte så döda längre. Det säger väl gansaka mycket. Nu kan ja börja gråat för att barne säger att de älskar mig...då menar jag störtböla! JAg kan skratta av lycka.
MEn skule min man får mig att lägag mig ner o gråta av uttmattnign, skulel jag dra illa kvikt!
OcH komemr det barn in i bilden blir dte inte bättre!(ask me, i know).