• Anonym

    skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?

    nä det är absolut inte otrohet.
    men om du gick i en affär, så ser du att en snygg tjej jobbar där och att hon kollar på din kille (eventuellt) sen ser du att din kille kollar på henne vid ett flertal gånger.
    skulle du bry dig?
    för det hände mig idag och jag blev inte direkt glad, men sa inget. (såklart)

  • Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?
  • Anonym

    Oooh ja!
    Jag har hållt tyst himla länge om det där.
    Ett tag kunde han tom vända sig om på gatan om det kom en snygg blond tjej.
    Jag blev super ledsen o arg o tyckte att det var respektlöst för mig.
    Men dom gångerna sa jag inget.

    Nu för ngn dag sedan satt vi på en bänk ute då det kom en blond tjej joggandes förbi oss o han vände sig om o kollade efter henne o tom blev tyst mitt i meningen han höll på o få fram.
    Jag vet att han aldrig skulle va otrogen att han tycker att både jag o han får "kolla" på andra för det e en annan sak.
    Men nu var jag full i gravid hormoner o blev så irriterad så jag sparkade till honom på smalbenet o visade verkligen vad jag tyckte Generad...

    Fel verkligen det där med sparken, men den var inte så hård så han fick inte ont utan det var bara en varning liksom

    Han sa då att jag måste ge mig, han e kille o måste få kolla.
    Jag sa bestämt att kolla får han fan ta o göra när jag inte e med i så fall!!!

    Så tycker absolut man får bli ledsen/sur/arg när ens partner visar öppet att han verkligen glor efter nån!

  • Anonym

    jaså då reagerade jag inte helt galet.
    en gång så blängde han massor på en tjej med stora tuttar.
    det är typiskt mig men jag skrek det jättehögt inför alla att han skulle sluta glo på hennes bröst.
    då sa han sen att han inte alls gjorde det utan att han hörde att hon var gravid i 7:e månaden, men att han inte såg nån mage och tyckte det var skumt.

    jag förstår dig anonym.

  • Anonym

    altså jag menade med mina känslor, för jag sa ju inget.
    han kanske märkte att den jävla snygga tjejer kollad epå honom och sen kollade han för att hon var så jävla snygg och för att det antagligen är kul om nån kollar på honom.

    han ska på kryssning snart och min kille är snygg. han säger att det händer att tjejer stöter på honom men att han inte låter det fortlöpa han går där ifrån, det tror jag är sant.
    men jag tror att han dansar intimt osv för förra gången sa han att en tjej vill kyssa honom, då blev hon sur ich gick när han inte ville.

    en annan gång sa han att en tjej sagt "alla vill ha dig här inne" och sen frågat efter hans nummer.

    nu låter det som han är ute varje helg, men det blir väl kanske var3-4:e månad med hans singelkompisar.

    HAN får det att låta som att han bara dansar och så komemr tjejerna, men jag tror inte att tjejer tar det steget att kyssa nån eller fråga efter nåns nummer om inte killenlagt in en rejäl stöt.
    fan.

  • Anonym

    Se men inte röra heter det väl??? Han få titta på andra bara jag få kolla på andra..Flört

  • Anonym

    La Lola skrev 2008-09-25 09:51:14 följande:


    O svartsjuka för mig är ett tecken på att man inte litar på den andra till 100%. Eller ens sig själv. Så det är ju tur att man kan se på saken på olika sätt.
    Lite(lagom) svartsjuka tror jag bara är nyttigt! Men "sjukligt" svartsjuk är en annan sak. När man är lite svartsjuk som betyder det för mig att man vill ha sin partner för sig själv.. Jag vt att Han aldrig skull vara otrogen mot mig och han vet detsamma om mig, men att vi blir lite svartis nångång anser vi som gulligt och harmlöst=) Vi bråkar ju aldrig om det.. Han brukar le och pussa på mig om han märker att jag blir lite svartis. Det gäller att tackla det på olika stt och inte starta upp något bråk om det..
    Om någon utav oss två hade tyckt som dig så hade ju blivit bråk fort någon blir lite svartis..

    Herre gud det hör till käleken tycker jag=) Jag älskar att ha sex precis efter ett "mildt" svartsjukedrama =D
  • Anonym
    Calylite skrev 2008-09-25 10:51:09 följande:
    Nej jag skulle inte bry mig, han går ju brevid mig inte brevid henne
    inte så konstigt då dom aldrig träffats förr *s* jag fattar vad du menar.

    tack för allas svar.
  • Anonym

    Jag skulle garva åt honom. Jag är så pass säker på var jag har honom så jag är säker på att han inte skulle göra något mer än titta..

    Jag kollar ju om jag ser en snygg kille. Gör inte du det?

  • Anonym

    Herregud, den dan min make slutar titta på snygga tjejer så har han blivit gay eller gammal *S*

  • Anonym
    Svar på #4
    Anonym skrev 2008-09-25 02:53:38 följande:
    .HAN får det att låta som att han bara dansar och så komemr tjejerna, men jag tror inte att tjejer tar det steget att kyssa nån eller fråga efter nåns nummer om inte killenlagt in en rejäl stöt.fan.
    Det kan ju faktiskt inte vara helt omöjligt att det är så mångagånger.
    Det finns många tjejer som tar för sig så mycket de bara kan. Jag brukar själv göra det om jag har dansat med en kille ett tag och pratat med honom. Men självklart så får man ett nej så håller man det på en kopis nivå. Jag tycker inte att det är fel att våga. MEn får man ett nej så ska man acceptera det.
Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?