• Hon den an0nyma sn0karen

    Går det att få tonåringarna gravida i the sims 2?

    Jag tror nån sagt att man kan göra de, men vet inte säkert? Nån som vet om man kan det? Skulle vara roligt att pröva

  • Svar på tråden Går det att få tonåringarna gravida i the sims 2?
  • Hon den an0nyma sn0karen

    Lilla Hanna skrev 2008-10-08 17:02:17 följande:


    filen skall ligga i Mina dokument > EA games > The sims 2 > Downloads om du inte har den mappan får du skapa en ny
    AHA tack :D
  • Lilla Hanna
    MsRahkonen skrev 2008-10-09 09:13:55 följande:
    vilken av alla filer är det?
    Det beror på hur många expansioner du har installerade.
  • Hon den an0nyma sn0karen

    aha? Jag har alla till the sims fritid, vilken är de då man ska lägga filen i?

  • Lilla Hanna

    Hon den an0nyma sn0karen skrev 2008-10-09 17:41:04 följande:


    aha? Jag har alla till the sims fritid, vilken är de då man ska lägga filen i?
    du ska lägga dem i samma mapp, men du ska ladda ner de två sista filerna i listan länken går till.
  • Lilla Hanna
    MsRahkonen skrev 2008-10-09 19:49:34 följande:
    Jag har alla utom, fritid tror jag det är
    prova med nr 11 och nr 12
  • MsRahkonen

    Ska provas

    Vilken roligt tråd, kan du inte tipsa om nå mer roligt?

  • Lilla Hanna

    forum.there.se/ På denna sidan finns jättemycket tips och idéer. Jättetrevliga tjejer som verkligen försöker hjälpa till

    Det ska fungera precis som för vuxna

  • Hon den an0nyma sn0karen

    HAHA de här är skit kul .

    Min stackars familj vars tonårsdotter blev gravid med grannen som absolut inte ville ha ett förhållande med henne . Och sen när hon bad honom flytta in då sa han tvär nej! Skysst grabb hon fick gå där ensam med magen. Roligt också att gravida tonåringarna ha såna där tröja "baby" med pil neråt som brittan hade *asg*. Mitt i kalabaliken så fick mamman missfall två gånger samtidigt som tonårsdottern gick med magen. Stackars simmare men JAG har så kul .

  • Bevabus

    Missfall? :S Kan simmar få missfall? haha va tusan händer då? Jag har aldrig varit med om att dom har fått det och har ändå spelat det här sen jag var typ 10 år

  • Hon den an0nyma sn0karen
    Bevabus skrev 2008-10-11 23:25:09 följande:
    Missfall? :S Kan simmar få missfall? haha va tusan händer då? Jag har aldrig varit med om att dom har fått det och har ändå spelat det här sen jag var typ 10 år
    Jag visste inte heller om det. Men dom fick typ "förvärkar" så fick man en "varning" nu var det nära ögat värkarna satte igång för tidigt eller nått sånt. Men sen fick hon missfall en gång ändå. Men då hade mamman fått typ 8-9 ungar så de kanske inte var så konstigt? I alla fall blev hon gravid igen och fick ett tidigt MF och sen såg jag till att hon var sängliggandes typ hela graviditeten och då fick hon tvillingar XD . Tror du måste ha det där tonåringar blir gravida för MF ska funka men är inte säker.
  • Bevabus

    jösses hahah :P
    Hon den an0nyma sn0karen skrev 2008-10-12 08:48:43 följande:


    Jag visste inte heller om det. Men dom fick typ "förvärkar" så fick man en "varning" nu var det nära ögat värkarna satte igång för tidigt eller nått sånt. Men sen fick hon missfall en gång ändå. Men då hade mamman fått typ 8-9 ungar så de kanske inte var så konstigt? I alla fall blev hon gravid igen och fick ett tidigt MF och sen såg jag till att hon var sängliggandes typ hela graviditeten och då fick hon tvillingar XD . Tror du måste ha det där tonåringar blir gravida för MF ska funka men är inte säker.
  • Hon den an0nyma sn0karen
    Bevabus skrev 2008-10-12 09:41:24 följande:
    Hm...har inläggen med fusken tagits bort? :SHur var det man gjorde nu då??
    Nej det finns på sida ett en länk
  • Bevabus

    Okej

    Och så passande..
    Nu vägrar the sims att installera sig på min dator :S
    Va fasen..har bytt dator och nu kan jag inte spela på den här
    Hon den an0nyma sn0karen skrev 2008-10-12 12:39:51 följande:


    Nej det finns på sida ett en länk
Svar på tråden Går det att få tonåringarna gravida i the sims 2?