• ingae

    Blödning efter FET

    Hej

    Jag gjorde en FET i onsdags och i går, fredag fick jag en blödning, som har fortsatt även idag, lördag. Jag misstänker att det är helt kört, men vill ändå fråga er andra. Jag tycker att det kanske är lite tidigt för blödningen, men jag känner mig helt plötsligt väldigt dåligt insatt i detta...

    Det känns nu som en evighet till på måndag, då jag kan ringa kliniken och fråga - hjälp!

    //Inga

  • Svar på tråden Blödning efter FET
  • Familjen Ekstedt

    Hej
    Jag har bara gjort ET men du ska inte ge upp fortsätt med proggisarna och ring och fråga på måndag..
    Jag vet dom som fått blödning efter några dagar men som varit gravida.
    Lycka till
    Kram

  • Mumle

    Det är nog ingen fara. Jag har varit gravid 6 gånger, fått 3 missfall och har 2 barn (ett spontant och ett med IVF). Jag har haft ALLA varianter. Jag har blött fast ändå varit gravid och det är "normalt". Så lycka till, det var nog embryot som fäste

  • ingae

    Tack för de tröstande orden. Jag tar inget progreteron, det hela var denna gång i en ostimulerad cykel (förutom pergotime, för att över huvud taget få igång något, jag har VÄLDIGT oregelbunden mens). Mina två tidigare försök var stimulerade och vi ville testa något annat den här gången...

    Idag söndag blöder jag fortfarande (lite mindre, men ändå), kan embryot verkligen ändå kunnat fäst?

  • ingae

    Jag blöder fortfarande lite, vad är det som händer? I morse trodde jag att det hade slutat och sa det till barnmorskan när jag ringde kliniken. Hon kunde naturligtvis inte säga något, utan bara att jag skulle avvakta till testdagen. Snälla är det någon som kan säga vad det är för något? Hur länge kan det hålla på så här. Det känns absolut inte som mens (har väldiga menssmärtor annars) och det är väl alldeles för tidigt för det?

  • aNathalieS

    Hej, hur gick det? Hjärta


    Är själv i samma sits, blödigt i 2 dagar, 6 dagar efter FET, men har testning på dag 13. Testade idag (dag 10) och det var negativ? kan vara så att jag testade för tidigt!?

Svar på tråden Blödning efter FET