• Caisa85

    Bankomatkort som går ut denna månaden?

    Som vanligt e jag ute i sista minut:P men nu till frågan, på mitt bankomatkort står det giltighet går ut 11/2008  (har beställt nytt tar ca 10 dagar) kan jag använda kortet i november eller går det ut när vi kommer in i nov månad??  tjingeling

  • Svar på tråden Bankomatkort som går ut denna månaden?
  • Carisma95

    Brukar man inte få ett nytt kort automatiskt...? 
    Det har jag alltid fått (men har iofs VISA).


    A stumble may prevent a fall....
  • Caisa85

    oj då jobbigt :S har med visa i nordea...haha kommer väl två då eller nåt

  • Fillifjonk

    Har för mig att ditt kort gäller hela november ut, och ett nytt kort brukar som sagt automatiskt komma hem i brevlådan.

  • antispantis

    jag brukar få ett nytt en månad innan tiden går ut, utan att behöva beställa. Så hoppas att du får ett snart, men tror att man kan använda det till o med nov

  • Caisa85

    Men vet att syrran min var tvungen å beställa ett...och gick ju att göra d så...hmmm å november e snart här...inget kort har synts till i brevlådan :P

  • Syster Morot

    står det på kortet 11/2008 så kan du använda det november ut. Har du Visa eller mastercard så kommer det ett nytt automatiskt, iaf med visa från handelsbanken... Men är du osäker så gå in på nordeas hemsida och spåna eller ring, de har som alla banker en telefonlinje genom telia och har du själv telia ringer du gratis, har du ett annat telefonbolag så betalar du lokaltaxa..

Svar på tråden Bankomatkort som går ut denna månaden?