Någon som vill tipsa om nån snygg fleece av något slag?Min lilltjej från omlottsfleece från både nova star & kik kid.... Fusk!Så nu känner jag att storasyster på 3 år också måste få en fleece.Helst hade jag nog velat ha molo, men verkar hopplöst att få tag på.Måste nog ta 104 åt henne o de är ju slut överallt... Tips?!
det finns en röd molofleece strl 104 hos batinki och en ljusgrå med rosa kanter hos eleraff
lilla ärtan - min stora tjej hade 110 på sin vantfleece från att hon var 3...den fick vi vika ett varv i ärmen men det funkade...tänkte om du hittar en 110 nånstans...jag älskar vantfleecarna...lurvarna är jag lite rädd för.....
Ni får gärna säga flera! Kan ju "maila" via FL om ni inte vill skriva här!
mina favoritshoppar gällande service är tevklöst elvasmåtroll, poppilopp och funkybaby
Sen måste jag säga att barnlyan och babyshop har varit jättebra dom med. Jättebra service och supersnabb leverans
Håller med och de senaste dagarna har jag haft en hel del kontakt med my-baby och de har superservice och är mycket hjälpsamma, har dessutom bra rea =)Sen tycker jag att Batinki har varit bra också!