• studentbruttan29

    Berätta om ditt SÄMSTA ligg ever!


    Jag är nyfiken, och behöver få skatta/gråta lite.


  • Svar på tråden Berätta om ditt SÄMSTA ligg ever!
  • Anonym (liten)

    Det var med en som hade så liten kuk att man fick ta deb mellan tummen å pekfingret för att få tag i den öht. Att han sen hade en stor kulmage gjorde ju inte saken bättre för liten kuk och stor mage... haha inte en chans att hitta fram till den.

  • listen

    På Hultsfred för många år sen, med en som hade så liten snopp att man faktiskt knappt kände när den var inne.. Fort gick det också. Bara pinsamt, ville springa därifrån.

  • Anonym

    Träffade en kille som lät så jävla mysko när vi sexade haha typ som en skrikande gris... och så svettades han nå kopiöst, det droppade inte - det rann ner på mig...

  • Anonym (liten)

    fy fan


    Anonym skrev 2008-11-25 16:26:18 följande:
    Träffade en kille som lät så jävla mysko när vi sexade haha typ som en skrikande gris... och så svettades han nå kopiöst, det droppade inte - det rann ner på mig...
  • Anonym (vännen)

    Hade under tonåren en "drömprins" vi umgicks i samma gäng. Hade väl egentligen lite feelings för varandra, eller bara förbannat attraherade av varnadra. Varje gång vi festafe hamnade vi i samma säng. Eftersom detta var tidigt, var vi båda oskuld. Fortsatte att vara så, men sov och mös mycket tillsammans. Efter att vi bägge två haft annat förhållande ett tag, hamnade vi i säng igen. Denna gång provade vi på att ha sex (ingen av oss oskuld längre)Då fick vi bekräftat, nä... Det ska inte vara vi.... Allt var fel, inte skönt för ngn av oss... Slutade med att vi gav upp och somnade... Inte så skoj... Men...Han har fortfarannde en alldeles egen plats i mitt hjärta, trots att jag är gift och väntar barn med mina drömmars man! =)

  • Anonym

    Råkade på en kille som kallade sitt organ för "kompis" och "mannen" under hela akten...Det var extremt avtändande! Kändes också som att han hellre pratade med "kompisen" än med mig. Blev inga mer dejter sen.

  • Anonym
    Anonym skrev 2008-11-25 16:41:49 följande:
    Råkade på en kille som kallade sitt organ för "kompis" och "mannen" under hela akten...Det var extremt avtändande! Kändes också som att han hellre pratade med "kompisen" än med mig. Blev inga mer dejter sen.
    Hahahahahahaahahah
  • Anonym (Suck!)

    Mannen i 50-årsåldern som kommer så fort han får se mig naken.
    Sen klär han på sig och drar! ...och lämnar mig mycket frustrerad.

  • Anonym (16 år)

    Måste vara "snyggingen" jag låg med i 16 årsåldern. Han var en sådan kille alla tjejer tyckte va snygg. Vi var lika gamla och jag hade faktiskt bara haft sex med killar som var lite äldre. Men en kväll när man "hängde" på stan så träffades vi där och jag tänkte ge killen en chans. Men herregud vilken lam person... eller rättare sagt: vilket trist ligg.
    Först var han ovanpå men det var liksom ingen action, så jag satte mig överst för att få igång det lite. Men nej... han bara låg där typ. Jag tröttnade och la mig och sov.

    Nu i efterhand så tror jag nog att bara var oerfaren och blyg men jag tyckte då att han var världens torrboll.

  • Anonym (S)

    Ojoj... it's a tie between..

    1. Killen som då vi hade sex, kom (utan att säga ett ljud) när han petade mig mellan benen, och sedan bara la sig ner och somnade.

    2. Killen som bara ville köra missionären, och under hela ligget låg och "hånglade" ner mig = dreglade nåt alldeles vansinnigt. Tror inte han var medveten om att saliven bara rann, men fan, jag stod inte ut.

    3. Tysken med det fruktansvärda engelska uttalet. Is okey if ae kess yu? Is okey I tääk dis åuf? Do yo laak mae paenis? ...

Svar på tråden Berätta om ditt SÄMSTA ligg ever!