• jumselfia

    Regnbågskläder

    När jag var på mässa i Stockholm såg jag ett underbart märke med barnkläder som var regnbågsfärgade. När jag nu var inne här på familjeliv och såg att Regnbågsfamilj hade ett eget "forum" så kände jag bara att jag måste berätta det.
    JNY nånting hette märket och kollektionen hette Vågade Ränder. Det går säkert att googla och hitta märket, eller kanske är det någon annan som vet hemsidan. Jag skall kolla upp lite. Jag tyckte iaf att de var finare än Molos ränder eftersom ränderna var vågade. Dessutom kan de ju vara vågade i dubbel bemärkelse

  • Svar på tråden Regnbågskläder
  • pusselbitar
    Suell skrev 2009-01-14 22:16:34 följande:
    Det finns en jättefin regnbågströja som www.stockiddo.se är ensamma om att sälja.6 mån-2 år
    Den var söt!

    Min kompis jobbar på cubus och hon mmsasde mig en bild på en filt med regnbågsränder som dom fått in nu. Tror hon sa att den tillhörde deras nya ekologiska barnkollektion.
  • Puppa

    har tipsat om det förut men villervalla har ett par jättefina regnbågsbyxor som vi köpt!

  • sweetlina
    pusselbitar skrev 2009-01-19 07:10:53 följande:
    Den var söt!Min kompis jobbar på cubus och hon mmsasde mig en bild på en filt med regnbågsränder som dom fått in nu. Tror hon sa att den tillhörde deras nya ekologiska barnkollektion.
    Min kompis jobbar me på Cubus o de finns även nu en Body me en regnbåge på o så står de, one world one life o så nåt mer som jag inte kommer ihåg, emn tyckte den va fin iaf.-)
  • pusselbitar
    sweetlina skrev 2009-01-21 09:47:51 följande:
    Min kompis jobbar me på Cubus o de finns även nu en Body me en regnbåge på o så står de, one world one life o så nåt mer som jag inte kommer ihåg, emn tyckte den va fin iaf.-)
    Åh, den måste jag kolla upp
  • sweetlina
    pusselbitar skrev 2009-01-21 12:01:09 följande:
    Åh, den måste jag kolla upp
    va o köpte den tidigare idag:) ska ta ett kort sen olägga upp så kan du kolla där, filten va fin men randen högst upp va svart så de va lite synd tyckte ja annrs va den jättefin
Svar på tråden Regnbågskläder