• Anonym

    När hade du sex senast?

    Mmmmm man blev ju inte mindre sugen nu ....................


    Knasis skrev 2009-01-03 01:04:46 följande:
    Anonym skrev 2009-01-03 01:02:25 följande:
    Skeden är ju bland det skönaste ju!! Att vakna upp och han kryper intill är ju härligt....
  • Anonym

    Anonym skrev 2009-01-03 01:06:25 följande:


    Anonym skrev 2009-01-03 01:02:25 följande:
    Jo just det som är problemet, jag är extra sugen nu som gravid, men han finner det totalt osexigt. Han tycker det är mer vackert och heligt på något sätt, blir ju alldeles frustrerad, kan ju inte direkt tvinga honom Vet att han aldrig kommer va otrogen mot mig, men nu har vi haft sex så sällan att mina graviditetshormoner spökar i hjärnan och jag kan känna att jag blir svartsjuk (vilket inte är likt mig) och jag känner ju mig extra ful..
    Ursäkta min ironi - men det är ju inte så lätt att våldta honom i det läget heller - eller å andra sidan bind fast han och hoppa på, det borde ju gå......... han måste ju fatta att du vill nu eftersom efter förlossningen lär du inte va så sugen. Ibland ska de ju vara så försiktig för att man är gravid gahh - på han bara, hehe
  • Anonym

    Anonym skrev 2009-01-03 01:10:53 följande:


    Anonym skrev 2009-01-03 01:06:25 följande:
    Ursäkta min ironi - men det är ju inte så lätt att våldta honom i det läget heller - eller å andra sidan bind fast han och hoppa på, det borde ju gå......... han måste ju fatta att du vill nu eftersom efter förlossningen lär du inte va så sugen. Ibland ska de ju vara så försiktig för att man är gravid gahh - på han bara, hehe
    Hehe ironin är faktiskt uppskattad i detta fall då jag fick ett leende på läpparna
    Ja jag känner ju så, vill ju passa på, plus att jag är ju inte mer än människa och har behov.. men just nu är jag tydligen helgonförklarad enligt honom. *Frustrerad*
    Får försöka mig på lite sneaky trix när han sover kanske? haha!
  • Anonym

    Hihi - fick mig oxå ett leende där - tack för det!!!Å ja absolut du får locka honom att begå en synd.....

  • Anonym

    Ja det kan man ju önska, men det funkar bara inte för han... jag har en mage stort som ett berg. Han känner sig väldigt olustig i hela situationen. Men han är extremt kärleksfull och ömsint på alla andra sätt, just nu verkar jag bara vara ngn sort form av helgon som man inte har sex med..

  • Anonym

    Du är som en stor glaskula som man inte får röra, men i själva verket längtar du efter att slippa hans ömsinthet och att han bara ska slita tag i dig och behandla dig som värsta slampan i stan. Å bara ge dig hän till hans begär (som du önskar han sitter inne med).......

    Nej du får nog säga till han hur du känner och komma med lite skamliga förslag. . . .

  • Anonym

    Heehehe, man får nog försöka sig på några sluga knep på natten, funkar det inte så får jag väl vänta efter förlossningen, då kroppen vill igen..

    Men han e fin han, lite mesigt i det avseendet, men kan inte hjälpa tycka att han e fin iaf

  • Anonym

    hmm imorse först i 2 timmar sen lite vila och sen var det igång igen fast varken han eller jag var sugen...men det ändrade sig..hehe och då höll vi på i 1 1/2 timme...så jävla skönt...tack till min underbara kille !!

  • Anonym

    I söndags testade jag och pojkvännen att sexa till det i duschen. Gick väl sådär... Han är 35 cm längre än mig men någon gång ska vi nog lyckas hitta ett bra sätt! *hoppas*
    Sedan dess har han inte varit på hammaplan men på måndag kommer han tillbaka och då blir det garanterat sex! =)

Svar på tråden När hade du sex senast?