• Skehamn09

    Att älska sitt barn :)

    Försök beskriva så detaljerat så möjligt vad du känner för ditt barn?

    Har kärleken växt sig starkare eller har det varit lika från födseln till nu?

  • Svar på tråden Att älska sitt barn :)
  • lyckligmamma

    Tror att kärleken växer sig större hela tiden, även om man tror att man inte kan älska sitt barn mycket mer när barnet föds. Min dotter är mitt liv. Utan henne är jag ingenting. fattar inte vad jag levde för innan hon fanns

  • Skehamn09
    lyckligmamma skrev 2008-12-30 22:39:15 följande:
    Tror att kärleken växer sig större hela tiden, även om man tror att man inte kan älska sitt barn mycket mer när barnet föds. Min dotter är mitt liv. Utan henne är jag ingenting. fattar inte vad jag levde för innan hon fanns
    Låter underbart, fast samtidigt inte, om livet inte var värt och leva innan man fick sina barn.
  • Lovley

    oj svårt att beskriva, men jag har alltid älskat sonen VÄLDIGT VÄDIGT MYCKE ändå sen han kom ur magen på mig,
    Sonen kommer alltid vara på nr 1 placeringen.
    Jag skulle inte kunna leva ett lyckligt liv utan honom. saknar honom bara jag är borta i några timmar

  • lyckligmamma

    Skehamn09 skrev 2008-12-30 22:42:03 följande:


    Låter underbart, fast samtidigt inte, om livet inte var värt och leva innan man fick sina barn.
    nÄR man har fått barn kan det kännas så. iallafall för min del
  • lyckligmamma

    ett barn är ens allt. Det bara blir så, om man mår bra

  • Disco

    Den kärleken man känner för sitt barn är obeskrivbar. magisk kärlek som inte skulle kunna ersättas av något annat på jorden. Först när man har egna barn förstår man verkligen innebörden med att man verkligen skulle göra ALLT för sina barn.
    Knockad av kärlek till mina söner.

  • Mammatilltvåprinsar

    Kärleken fanns där från början och fortfarande, ett år senare, är jag yttesrt sällan irriterad på vaknätter osv utan bara så innerligt glad över att han han finns och är så underbar. Varje sekund med honom är fantastisk och allt är lite roligare sen han kom. Han är pusselbiten som fick mitt liv att gå från bra till underbart. Jämfört med honom är allt oviktigt.

    I övermorgon ska jag tillbaka till jobbet och jag bara gråter. Gillar mitt jobb och ska bara jobba 75% men tanken på att inte vara med sonen jämt är hemsk.

  • jojjo81

    Jag måste säga att kärleken växer sig starkare och starkare. Första gången jag såg henne kändes direkt att hon är MIN dotter, men det är först nu som jag känner att jag vill vara med henne hela tiden.

  • milimina
    Skehamn09 skrev 2008-12-30 22:42:03 följande:
    Låter underbart, fast samtidigt inte, om livet inte var värt och leva innan man fick sina barn.
    jodå det var det också. bara det att när man fick sitt barn så fick livet en annan mening

    hur beskriver man kärleken till ett barn? är det ens möjligt? det är nåt helt annat än det man känner till andra familjemedlemmar eller sin partner iallafall. nåt mycket större, allomfattande och galet fantastiskt
    ♥junior 0608♥bäfsen bf 090302♥ snart blir det bebis!!!
  • Arvegil

    Jag känner att kärleken till min son bara växer. Han är verkligen det bästa som har hänt oss från början till slut

  • denfina1

    Vårdotter är det mes underbara som hänt mig och min man och utan henne skulle mitt liv ej existera.

Svar på tråden Att älska sitt barn :)