Inlägg från: fuck u fl |Visa alla inlägg
  • fuck u fl

    Jävla Gestapo-FL!!

    Fruen fra Norge skrev 2009-01-28 00:49:29 följande:
    Glöm inte diplomet och pengarna
    äran norskan äran...........
    Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.
  • fuck u fl

    Vilken tur att jag bara har LUVA på mina barn


    Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.
  • fuck u fl
    Fruen fra Norge skrev 2009-01-28 00:56:10 följande:
    Skaffar äran mat på bordet? Nä, lets talk Dollars babe
    tror du moder teresa hade diplom på väggarna och pengar i fickan??

    japp....antagligen!!!
    Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.
  • fuck u fl
    Fruen fra Norge skrev 2009-01-28 00:56:10 följande:
    Skaffar äran mat på bordet? Nä, lets talk Dollars babe
    och nä..............mat på bordet skaffar soc
    Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.
  • fuck u fl
    Tant Greta skrev 2009-01-28 00:57:31 följande:
    Nu ja.Vänta bara tills en FLmedlem anmäler dig
    för att jag tvingar min 18årig son att ha luva................aj då...bäst jag tar bort bilden i galleriet!!!!
    Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.
  • fuck u fl
    Tant Greta skrev 2009-01-28 00:57:31 följande:
    Nu ja.Vänta bara tills en FLmedlem anmäler dig
    får jag städhjälp då?? Generad
    Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.
  • fuck u fl
    Fruen fra Norge skrev 2009-01-28 01:00:37 följande:
    Nä, bara en Norska som kommer terra dig Det gör hon ju redan så du kommer inte se någon skillnad.
    Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.
  • fuck u fl

    nä....nu ska jag ta en sovagott tablett och dra LUVAN över huvudet.....märker om barnen är kvar när jag vaknar....


    Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.
  • fuck u fl

    ja....är det hennes natt så klarar dom sig den här gången....

    natti


    Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.
  • fuck u fl

    *fan...............jag skulle aldrig gått in på favoriter....nu kan jag ju inte somna*


    Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.
Svar på tråden Jävla Gestapo-FL!!