• ÄntligenBebbe

    Väntar syskon till barnen.. OROLIG...

    Är gravid igen efter att ha fått en liten änglapojke i April 08..
    Testade positivt redan 1 vecka innan BIM och imorgon ska vi kolla exakt hur långt gången jag är..
    Jag har en frisk liten flicka på 18 månader!
    Men oron finns där hela tiden..

    Ni som fått barn efter ett änglabarn, är man orolig hel graviditeten eller släpper det efter UL osv..??

  • Svar på tråden Väntar syskon till barnen.. OROLIG...
  • Mamma Paradox

    Kan bara tala av egen erfarenhet och jag var tokorolig hela tiden. Inte en timme på alla dessa veckor gick utan att ja va övertygad om att nu hade h*n nog dött... Men det gäller att komma på sätt att härda ut oron okså!

    Hör gärna av dig till mig om du vill!! Å lycka till på den långa resan!!!!!

  • Mamsen1

    Jag kan också bara tala utifrån min erfaernhet.Jag var supernojig och orolig hela graviditeten efter vi hade förlorat vår son vid förlossningen.Fick göra flera UL under tiden.Kunde inte riktigt känna glädje eller förväntan förrän vi skulle ha vårat knyte hos oss.Fasade varje dag att jag inte skulle känna sparkar eller nåt. Lycka till med den nya graviditeten iallafall

  • Ann Lee

    Beklagar förlusten av din son och gratulerar till den nya graviditeten!

    Jag stämmer in i tidigare inlägg... jag var också orolig hela tiden men man kan säga att oron ändrade karaktär. Men det finns mycket hjälp och stöd att få på vägen! Kurator, barnmorska, spec.mvc och min räddning...

    Denna tråd på FL: www.familjeliv.se/Forum-10-204/m39541173.html
    Där samlas de som blivit gravida igen efter att ha mist ett barn. Utan den tråden vet jag inte vad jag skulle ha gjort.


    Säg till i en tråd om du vill komma in på min sida så lägger jag till dig i adressboken!
Svar på tråden Väntar syskon till barnen.. OROLIG...