• CSvensson

    Barnvagn

    I går köpte vi barnvagn...märklig känsla.
    Det känns ofattbart att VI kommer förmodligen få barn innan sommaren.

    Det är bara en familj framför oss nu och vi har väntat i snart 20 månader.
    Nu änligen kan man börja se slutet på denna långa väntan.

  • Svar på tråden Barnvagn
  • Lyckliga3BarnsMor

    Härlig känsla att ha den hemma antar jag :)
    Vet du redan åldern på ert barn eftersom du köper vagn redan?

  • CSvensson

    Crecent classic.... var i valet och kvalet om man skulle ta en sitt vagn med ligg möjlighet,vi har medgivande 0-18 månader.

  • Vildrosen

    Vi valde en kombivagn som ar både ligg och sittvagn. Jag tycker det går bra också med en sittvagn om den går att falla ner helt liggande. Ligglage behovs nog upp till 1 år i all afall.

  • Namaste72

    Vi har tittat på nya Brio Happy och gamla Brio Nova. Gamla Brio Nova kan man vända handtaget på, vilket jag tycker verkar toppen! Vi kommer nog inte behöva liggvagn, men sittvagn med fullt liggläge är bra.


    { I am always willing to learn, however I do not always like to be taught }
  • Maja T

    Sittvagn med fullt liggläge kan man ha nytta av länge. Vändbart handtag är super! Det använder vi ofta.

  • Jola

    Ja, visst är det kul. Vi köpte också vagn igår. Vi köpte en Teutonia Fun eftersom vår dotter är två år så behövde vi bara sittdel. Den är kanonskön att köra och verkar jätteskön att sitta i och ligga i också.

  • Jola

    Ja, visst är det kul. Vi köpte också vagn igår. Vi köpte en Teutonia Fun eftersom vår dotter är två år så behövde vi bara sittdel. Den är kanonskön att köra och verkar jätteskön att sitta i och ligga i också.

  • Lillaludd

    Vi älskar vår fun också, vår son är 3,5 år men liten till växten och sover fortfarande bra i den när den har fullt liggläge. Vi använde dagligen liggläget tills han var över två år, så satsa på en vagn med fullt liggläge om ni har medgivande under två år.

  • Tulipanen

    Hej

    Vi köpte också sittvagn brio till vår 3 åring i förgår. Han kommer vara några månader över 3 år. men man vet ju inte så det ä väll bra med en sittvagn.

Svar på tråden Barnvagn