• fam kaos

    Jag insåg precis vilken lycka jag har. O.B.S Skryttråd.

    Det slog mig precis. Vi har haft det kämpigt nu i över ett år och livet har känts väldigt tufft.
    Så slog det mig helt plötsligt, som en blixt vilken enorm lycka vi ändå har som har två så fina underbara ungar, helt plötsligt fick jag tårar i ögonen.
    Det är ingen självklarthet att få barn och att då ha fått bli mamma till två så perfekta underbara praktexemplar är ju värt allt annat som är jobbigt.

    Låter som jag svamlar men jag var bara tvungen att skriva av mig. Vilken insikt.
    Om vi skulle förlora allt annat så är vi ändå lyckligt lottade som har pojkarna, visst klychigt men det är faktiskt sant om man tänker efter.

    beta.familjeliv.se/hem/fam_kaos/gallery/phpbskrfw.jpg

  • Svar på tråden Jag insåg precis vilken lycka jag har. O.B.S Skryttråd.
  • pyretochbönan0809

    Jaaa jag håller med dig!! Ibland kan jag sitta och titta på min flicka och få tårar i ögonen för att jag har sån tur som har henne....


    Vår älskade Saga 5/7 - 08
  • fam kaos

    Jag tror att vi just nu när det varit så jobbigt glömt bort lite hur fantastiskt lyckligt lottade vi är, det var så skönt att få tillbaka den insikten.

  • Dumdum

    Fick en liknande insikt för ett par veckor sedan...jäklar vad jag älskar min underbara barn! Vilken lycka att jag får ha dem i mitt liv!

  • pyretochbönan0809
    fam kaos skrev 2009-02-10 20:28:08 följande:
    Jag tror att vi just nu när det varit så jobbigt glömt bort lite hur fantastiskt lyckligt lottade vi är, det var så skönt att få tillbaka den insikten.
    Det ÄR lätt att man "glömmer bort" det när det är tufft.....Just nu är det lite småjobbigt m en 7-månaders och att jag själv är gravid m tänk vilken TUR att jag har en sån underbar familj och barn!!!
    Vår älskade Saga 5/7 - 08
  • fam kaos
    Svar på #6
    Ja precis, vardagen lunkar på liksom och man faller in i rutiner. Tror jag ska sätta upp en liten påminnelse på kylskåpet där den syns bäst
  • pussinuss

    JAG VILL OCKSAAAA HAAA BEEEEEBIIIISSSS!!!!!!
    Jag vill ocksa titta pa min bebis och kanna att jag ar lycklig!!!
    Aahhh vad avundsjuk jag bliir!

  • fam kaos
    Svar på #8
    Det kommer så småningom. de flesta som vill ha barn får det ju så småningom och när din unge kommer så komemr du tycka h*n var värd att vänta på
    Visst är det jobbigt emellanåt men det är ändå det mest underbara som finns att få vara förälder.
  • pyretochbönan0809

    Fattar inte vad jag gjorde innan jag fick barn....


    Vår älskade Saga 5/7 - 08
  • Baileyhailey

    HEJ
    Jag tror jag har ett åhh aha ögonblick varje dag med min son..
    varje gång han ler o tittar på mig med sina stora blå
    blir jag alldeles varm i hjärtat o jag känner hur mina ögon fylls upp
    han jollra lite till och jag smälter..
    han är min defination på Lycka
    min ängel..
    mitt allt...
    min son..Liam


    Liam 090113
  • scs

    Visst är det ett fantastiskt privilegium att få vara förälder! Vår dotter är 18 månader och jag förundras fortfarande varje dag över att just vi har fått en sån fantastisk liten människa att ta hand om Hon smälter mitt hjärta varje dag!

  • söta sotnos

    Hej här hoppar jag in !!!
    Ja har en helt under bar liten flicka men hon är bara 8 v...Men hon är så snäll!!!Gråter inte mer än hon är hungrig eller övertrött sover ca 7 h per natt...
    hon bara ligger der och lyssnar på dig vad du har att säga och gjer dig ett under bart leende o joller!!!!!!!!!!!!!!!!
    Såååå under bart!!!!!!!!!!!!!

  • mumsfillibabba

    Här hoppar jag in!!!!

    Jag känner mig otroligt lyckligt lottad som har en så underbar familj.
    Jag verkligen älskar min dotter, sambo och mitt liv

    Tack!

  • Dripknot

    Här kommer en till stolt morsa som haft ett helvetes år.. Men... kommit till insikt nu vilken oerhört underbar dotter jag fått! Min egna lilla docka Fanny.. alltid glad, pigg o alert.. lyssnar på mig och förstår ett "ajaj".. fyar sig själv när hon vet att hon gjort fel och jag sett det... charmar alla som kommer hennes väg.. somnar på egen hand i eget rum.. vaknar som en solstråle, ropar på mig när hon vill komma upp...

    Min alldeles alldeles underbara lilla Fanny.. Som mamma älskar dig!

  • mammatillnoel

    Just nu genomgår vi eventuellt ett missfall (konstigt va men vi vet faktiskt inte ska kolla på tisdag) och jag mår som ni kanske förstår inte jättebra och blir lätt ledsen och mitt tålamod är förskräckligt men igår när jag först hade höjt rösten åt sonen (2 år) och sedan satt mig att böla så kom han bara fram och gav mig världens största kram och sa "ekar dig mamma" (älskar dig mamma). Även senare på dagen lutade han sig mot mig och sa samma sak igen. Då blir man bara alldeles varm inombords och känner att även om det hemska skulle hända så har vi ju redan en helt underbar unge ändå.

Svar på tråden Jag insåg precis vilken lycka jag har. O.B.S Skryttråd.