• TÖDILUUUU

    Jobba hemifrån?

    Ngn som vet några företag som man har möjlighet att jobba hemifrån???

  • Svar på tråden Jobba hemifrån?
  • hadhouda

    Grejen är att det finns massor, men hur många är seriösa?. Det är så många som lovar tusenlappar i högar och dom ska man akta sig för. Jag skulle verkligen bli överlycklig om jag hittade ngt. Ni får gärna tipsa !!(om det finns ngt seriöst) Själv söker jag ett jobb och det vore ju optimalt om man slapp stressa i väg och hem från jobb.

  • linjes
    hadhouda skrev 2009-03-31 18:34:37 följande:
    Grejen är att det finns massor, men hur många är seriösa?. Det är så många som lovar tusenlappar i högar och dom ska man akta sig för. Jag skulle verkligen bli överlycklig om jag hittade ngt. Ni får gärna tipsa !!(om det finns ngt seriöst) Själv söker jag ett jobb och det vore ju optimalt om man slapp stressa i väg och hem från jobb.
    Det är ju alla dom här pyramidjobben där man måste satsa massa pengar själv o det är ju bara bullshit o inte alls seriöst
  • kerstinsdotter

    Det här kanske är seriöst - jag ser iaf väldigt mycket dagisbarn ute på stan här i Stockholm med såna här käcka västar på sig. Klippte från aftonbladet.se:

    "Momenta AB söker 10 säljare till trafiksäkerhetskampanjer. Det är valfritt att jobba hemifrån eller från kontoret. Du får utbildning och support, Momenta AB ger dig adresser som du ska kontakta. Fast garantilön ingår.
    Mer information: www.momenta.se "

    Det kan finnas fler såna jobb på Aftonbladets Nu lyfter vi Sverige-kampanj, kollade inte så noggrant. länk dit: www.aftonbladet.se/nyheter/nulyftervisverige/article4507913.ab

    Om du är duktig på engelska och inte kräks när du läser "tantsnusk" så kan du prova göra förlaget Harlequins översättarprov (sök på harlequin på google så borde du hitta deras hemsida). Har hört att man får slita järnet för väldigt dåligt betalt men man jobbar ju hemifrån iaf...

  • Cacka

    Jag har ett jobb som kanske skulle passa. Det är kanske mest ett extrajobb egentligen men är någon intresserad så får ni gärna inboxa mig för mer information.

  • jassikan

    Skicka intresseansökningar till tillverkande företag (lego, montering etc.).
    Betalning brukar ske per antal.

    Nackdelen är nog att för tillfället så går även de små monteringsjobben, som går att göra hemma, i första hand till de som redan är anställda.
    Och tillverkningsindustrin är tämligen hårt drabbade just nu.

  • Rose2008

    Jag är korrekturläsare men är väl medveten om att dessa jobb inte växer på träd! När det gäller jobb hemifrån känns det ofta som att de är mycket osäkra kort, och mycket provsion.

  • Majsan Gräddnos

    Min sambo jobbar hemifrån, han jobbar med webadministration, översättning, korrekturläsning och marknadsföring. Det ingår iofs en del resor och 1-2 ggr/år får han åka bort ngn vecka för möten med sin arbetsgivare och de som jobbar för honom. Men det mesta sköter han hemifrån.

  • helen8

    Hej,

    Vi importerar kläder och handbroderade dukar, mm.

    Priset är ca 60 -70%  för återförsäljaren.

    Tex.
    Handbroderade dukar 30cm, ord pris är 50 kr, ni får den 20 kr

    Ni kan jobba hemifrån eller sälja till era bekanta/vänner. 

    Helen 

  • Emsan1988
    Cacka skrev 2009-03-31 22:34:42 följande:
    Jag har ett jobb som kanske skulle passa. Det är kanske mest ett extrajobb egentligen men är någon intresserad så får ni gärna inboxa mig för mer information.
    Hej! Vart jobbar du? Hur kan jag inboxa dig? Kommer inte in på din sida=(
  • Ordna
    Emsan1988 skrev 2012-05-03 14:26:26 följande:
    Hej! Vart jobbar du? Hur kan jag inboxa dig? Kommer inte in på din sida=(
    Med tanke på att inlägget skrevs för över tre år sedan så kan vi nog förutsätta att platsen inte längre är aktuellt.

    Men visst går det åtminstone att tjäna en del extrapengar hemifrån. Jag anlitar ibland folk för att skriva, och betalar 200:- för 1000 ord. Jag betalar även för blogginlägg. Så vet ni någon som är duktig på att skriva eller som har en inte allt för obetydligt blogg så kan ni säga till.
  • annsoh

    Skulle oxå jätte gärna vilja jobba hemifrån! Pga många skäl. P.s jag har blogg o är bra på o skriva :D

  • Lilith Dark
    Ordna skrev 2012-05-03 14:48:50 följande:
    Med tanke på att inlägget skrevs för över tre år sedan så kan vi nog förutsätta att platsen inte längre är aktuellt.

    Men visst går det åtminstone att tjäna en del extrapengar hemifrån. Jag anlitar ibland folk för att skriva, och betalar 200:- för 1000 ord. Jag betalar även för blogginlägg. Så vet ni någon som är duktig på att skriva eller som har en inte allt för obetydligt blogg så kan ni säga till.
    200 kr för ca 1000 ord, det var riktigt snålt. Vad är det för människor som går med på det? Jag får ca 800 - 1000 kr för ca 200 ord de gånger jag får ett erbjudande. 
    LILITH - Borderline och mamma lilith.se
Svar på tråden Jobba hemifrån?