• Ellani
    Tindra02 skrev 2009-04-05 22:11:17 följande:
    Så söt hon är
    Tack, sötast i hela världen såklart

    Ska bli bättre på o hänga i bildtråden och uppdatera, det händer ju saker hela tiden!
  • Ellani
    TheSunset skrev 2009-05-05 08:32:58 följande:
    ¨Sötnosar.... Kolla in när Max skrattar åt dammsugaren..

    Haha, härligt!

    Stor & fin kille Goliat är Tindra!
    Tror fortfarande alla är så små... Men de är ju ett halvår, inte klokt! Vart har tiden tagit vägen!?!?!?
  • Ellani
    Edwina skrev 2009-05-06 13:53:20 följande:
    Han BARA skrattar just nu Bara man tittar på honom går han i taket av glädje Fler liak just nu?? Mysigt är det iallafall och tacksamt!!!!!   
    Yes, här skiner lillan som en sol dagarna i ända. Bara skrattar och ler, trots jag tvingar i henne kåvepenin mot öronen & halsen.
    Idag satt hon och skrattade högt bak i bilen när vi var ute och åkte, haha. Underbart, hon gillar nog den nya större stolen bättre än babyskyddet!
  • Ellani

    Tindra, härlig cykelbild! Gillade han det?

    Rulltrappa, det går så fort. Det är inga små bebisar längre, utan bestämda små individer (iaf min gullrumpa)
    Tycker de kunde vara bebisar liiiite längre, sådär små & bara ville sova på en, haha!
    Men det är så roligt nu, med allt som händer!

  • Ellani
    Tindra02 skrev 2009-05-31 11:17:10 följande:
    På ditvägen sa han inte ett knyst Men hem babbla han hela tiden Ja bebis-tiden är ofantligt kort Det är ju därför man vill ha så många
    Kan tro det! Jag ser fram emot nästa & nästa...
    Fler för er med??
  • Ellani

    Maria Seg skrev 2009-06-15 19:14:02 följande:


    Jag tycker jag var rätt modig som snaggade henne med tanke på hur mycket hon hade innan. Problemet låg i att nacken var jättetunnhårig det växte bara i en "raggarsträng" framåt. Hon brukade ha snedbena men inför klippningen fotade jag håret: i2.photobucket.com/albums/y23/paradiset/hrmit... i2.photobucket.com/albums/y23/paradiset/hrmit... i2.photobucket.com/albums/y23/paradiset/hrmit... i2.photobucket.com/albums/y23/paradiset/hrnac... Föredrar kort på bebisar under 1 år om jag ska vara ärlig. De känns liksom inte redo för ett sådant hår =)
    Men shit vad mycket hår
    Iris hår trillade av, fanns en del när hon föddes, men nu börjar det komma igen. Ser att det spretar åt alla håll o kanter i ljuset! Det ser ut att vara väääldigt ljust, men det är många hårstårn, både jag o pappan hennes har tjockt & mycket hår, får hoppas hon får det samma!
    Men än så länge syns det knappt....
Svar på tråden vi som har fått barn i nov 2008- Bildtråden för våra småttingar del2