• Paprikan

    resebesked!!

    Idag ringde dom äntligen!! Vi ska få åka till Korea och hämta hem vår skatt! HURRA!!!

    Det var nästan på minuten 1 månad sedan BB kom (skiljde 15 minuter ) Jag satt på föreläsning på jobbet och tänkte på vad jag skulle göra om AC skulle ringa (så som jag brukar dagdrömma) Och så ringer det! Och det är DET numret! Så jag rusade ut som en galning och höll på att svimma av lycka när jag fick klart för mig att det verkligen var sant! Vi ska få åka!! Jag skakade och grät och blev totalchockad. Min stackars chef fick snor och mascara på sin fina blus när jag bröt ihop i hennes famn (av lycka alltså ) Sedan gick jag och skrev på ledighetspapperna, tömde skåpet och åkte hem

    Tänk att vi ska få träffa vår lilla grabb om ca 1 vecka!! WOW!! Så nu är det resebokning, shopping och massor av annat som ska fixas innan vi åker om några dagar.

    JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!!!!

  • Svar på tråden resebesked!!
  • Namaste72
    Härligt det låter! Och så snabbt! Lycka till med allt nu! Och framför allt: Stort stort grattis!
    { I am always willing to learn, however I do not always like to be taught }
  • Utlandssvensk

    JÄTTEKUL!! Önskar er en alldeles underbar resa mot ert nya liv.

  • MalleNalle

    GRATTIS! vilket underbart besked så här på fredagen! Är det bara jag som tycker att de ringer sådana här samtal på fredagar? Vi fick både BB och RB på en fredag.
    Lycka till med allt som ni ska göra innan ni reser!

  • miaskell

    Grattis!! Vilken lyckofredag!! Stort lycka till på resan!

  • LG74

    Åh, grattis! Vad underbart att ni får resa nu! Din glädje smittar av sig, det riktigt bubblar om ditt inlägg. Härligt!

    Lycka till med det sista nu innan ni reser!
    Kram Lisa

Svar på tråden resebesked!!