• Jojo77

    Till alla på familjeliv!

    Hej alla!
    Om man verkligen tänker efter så är vi helt knäppa som sitter här och läser och skiver hit och dit. Jag är ju likadan och jag tycker det är roligt att läsa andras tankar och hur andra har det men det påverkar ju inte direkt mig så att jag tänker mindre på det här med barn och graviditet som jag borde för att inte bli tokig. Lycka till alla bebisplanerare och fortsätt skiva!

  • Svar på tråden Till alla på familjeliv!
  • Smultronet

    Ha ha! Jo jag har tänkt samma sak många gånger! Man loggar in här på FL och "gottar" sig i att läsa texter om gravidsymptom mm. Det är jättebra att sidan finns så vi alla som är lika "knäppa" kan hålla til här!

  • Limazu

    Själv känner jag mig knäppare än er alla, eftersom jag och min sambo enbart är i "planeringsstadiet" och inte ens har tagit steget in i verkstan! ;)

    Börjar nästan fundera på om jag blivit smittad av alla era "önskade hormoner" *skratt* - känner mig nästan beroende av denna sida och bebistankarna snurrar hos mig dygnet runt.

    Lääääängtar efter att få längta på riktigt!

    Lycka till på er alla!!
    Varma hälsningar //L

  • Eviz

    Håller med Limazu, att man känner sig ännu knäppare när man inte ens är i produktionsstadiet. *ler* Hoppas att ni inte misstycler att vi "galningar" är här! *skrattar*

  • Skrymt

    Hehe, jag vet knappt om jag är i planeringsstadiet ens, men jag är i alla FALL gravt beroende av att titta in hit i tid och otid! Kan ju iofs bero på att man har en kompis med en bebis på väg... jag vet inte :)

    Men kul är det i alla fall, att gotta sig i allt som har med graviditeter att göra!

Svar på tråden Till alla på familjeliv!