• ydniM

    Vi som fick runt början av aug -08, tråd 5

    Hej allahopa! Ibland kikar jag in här, oftast inte. Tycker inte det är roligt att sitta vid datorn längre, särskillt inte nu när sommarn är på väg och Melody rör sej så mycket!

    Här händer det mycket vill jag lova, både med bebis och föräldrar. Jag och Melodys pappa ska separera, och genast börjar oron gnaga och separationsångesten blir enorm. Hur ska jag klara att släppa min dotter(iof hans också) så ofta, så länge, bort från mej? Hon och jag är alltid tillsammans, och nu ska vi inte längre få vara det? Käre nån, hur ska jag överleva.

    Läste om Tindras kompis, fy så hemskt!! Ett sånt litet misstag kan leda till en sådan katastrof! Ofattart!


  • ydniM

    Inga semesterplaner inte, vad jag vet iaf. Ska vara barnvakt till min brorsdotter i 1v när föräldrarna ska på semester. Hon är 7v äldre än min dotter, så det ska bli spännande att ha koll på två tokiga 1åringar! Det har jag att se fram emot i sommar! och så har jag såklart redan nu börjat planera Melodys 1årskalas! =)

    Vad ska ni andra hitta på?

    http://se.limbino.com/c02/link/yuqtefbvkb förresten, här kan ni vinna en dator.


  • ydniM

    jasså ni skulle hälsa på nassu! nämen va trevigt, synd då att de planerna sprack. känner ni varandra sen tidigare?

    jo här blir det nog några svängar förbi halmstad också, hälsa på mina vänner. saknar dem nu när vi flyttat därifrån.


    Älskar att vara mamma!
Svar på tråden Vi som fick runt början av aug -08, tråd 5