• Regina1983

    plussat men blod...Hjälp

    hej. i går hade jag o min kille samlag.. Så kom de brunakitga flytingar allså inte mycket.. så sluta de.. men så satta jag in e vaggis.. och när det ranut.. så kom de lite blod.. men allså som en spottblöding.. Jag har plussat i dag e min testdag och i dag var mitt streck väldigt tydligt.. Är det normalt?
    Jag torka igen kom inte något blod.. jag e fortfrande hungrig och mår lite illa till o från... kan någon peppa mig?

  • Svar på tråden plussat men blod...Hjälp
  • Jenni80

    Det är vanligt med blod efter sex vid gravidtet.Låt bli sex och se om blödninge slutar.

  • Regina1983

    tackar. ja hoppas de var det...det har inte kommit tillbaka nu på några timmar.. tack för svar=)

  • Radha

    Jag blödde också lite under de första veckorna, inte som en riktig mens utan bara små droppar. Har läst att det är vanligt.

  • Regina1983

    det kom fört bruna flytingar. i går.. i dag när tog min vaggis så när det ran ut så kom det blod. men inte så mycket. som en spottblöding.. men nu har det inte kommit någonting mera på några timmar..

  • Laplata

    Hej Regina1983: jag har också plusat efter min första IVF men sedan Söndags har jag haft små bruna flyningar och några små blödningar...eftersom jag har min TD nu på Söndag var det för tidigt att göra något, måste ringa tillbak på Måndag..är så frusterande att inte kunna njuta helt av sin efterlängtade plus

    Har du pratat med din BM?

  • Regina1983

    hej. nu har de inte kommit mera blod sedan i onsdag´s
    Nu kommer de bara lite bruna flytningar då o då på dagen men inte mycket.
    Hon sa att de är normalt.. Men för tidigt för att ta in mig på en undersöking eftersom ja bara är i vecka 5. så vänta tills den 10 juni då ja skall på vul på sjukhuset.. ja har fortfrande ysel hungrig o lite illamånde. så det vådar ju gott.. Nu har ja inte haft flytningar sedan 08:00 i morse=)

  • Helena och Axel

    Här kommer lite peppning! Jag blev gravid efter en ivf och hade i tre veckor bruna flytningar (och en och annan rosaröd). Det kom vid ett par senare tillfällen också i vecka 11 och 16. På golvet far nu en liten kille omkring som en vilde! Så det kan gå bra ändå! Lycka till! Och grattis!

  • Laplata

    Tack så mycket, Helena!! ligger just nu i soffan och var lite deppigt eftersom det hade varit lungt hela dagen men för en stund sedan fick jag en rosa flytning! man blir så himla rädd att mensen då ska komma!..dina ord ger mig verkligen hopp!!Tack så jätte mycket!!

  • Stumpan

    Jag kan tillägga det att jag har 2 barn som har kommit till med hjälp av IVF & med båda har jag blödit till & från ända tills i v24 så jag hoppas att det ger lite hopp men jag vet hur det är man vill inte att det ska komma blod man mår så dåliga av det!!

    kram & lycka till..


    Leon 05 & Elina 09 våra älsklingar!!
  • Regina1983

    tack alla för svar=) Ja peppning behöver man..=) ja bli glad o lung nu.. eller ja lite bättre=)
    Jag vet inte men får för mig att det är nog ganska vanligt för oss som gör IVF att det blir bruna flytningar. jag har inte fått någonting ännu, jag får försöka hitta mera gravitet´s tecken de är det ända hoppet just nu... jag var så glad i början fattar inte vad så lite kan göra så man blir lessen.. Men vi får tänka på att det är normalt att vi kommer få friska o fina barn...
    när har ni tid hos bm?

Svar på tråden plussat men blod...Hjälp