• MejasMamma

    Äntligen

    Idag på självaste morsdag var äntligen våran underbara lilla prinsessas urnsättning. Äntligen är denna väntan över! Jag kunde inte ha fått nån finare morsdagpresent en att min dotter blev urnsatt idag :) Och allt har varit helt underbart, vädret, släkt och vänner som kom, ja allt :)
    Jag känner att jag är verkligen helnöjd med den :)

    Grattis på morsdag alla mammor :D

  • Svar på tråden Äntligen
  • Puma7908

    Grattis själv och va härligt att det blev en bra dag för er.
    Styrkekramar

  • Lilla Gry

    Skönt att höra att det blev en bra morsdag för dig och att urnsättningen blev som ni ville.

    Många kramar

  • Camilla D

    Åh, vad skönt!
    När hade ni begravningen?
    Vi skall begrava vår lille Melker på onsdag, men det slog mig just att vi aldrig frågat när urnsättningen blir. Tar det lång tid?

    Så skönt att läsa att det kändes bra för er!

  • morris mg

    Så skönt att det blev bra för er och ett fint minne.

    Kramar till er!

  • MejasMamma

    Camilla D skrev 2009-06-01 12:09:55 följande:


    Åh, vad skönt!När hade ni begravningen?Vi skall begrava vår lille Melker på onsdag, men det slog mig just att vi aldrig frågat när urnsättningen blir. Tar det lång tid?Så skönt att läsa att det kändes bra för er!
    Vi hade våran begravning för Meja den 28de januari och vi var tvugna att vänta så länge pga att kärlen skulle gå ur marken innan man kunde ha urnsättningen, men har man begravningen nu på sen sommaren så tror jag inte att det tar lång tid innan urnsättningen blir. Vi fick bestämma datum själva så du kan ju höra med kyrkan där eran lille Melker ska ligga så får du nog veta mer :) Kramar
Svar på tråden Äntligen