• FruE

    Hur ändrar man meddelandet på telefonsvararen (mobil)

    Har ett jättegammalt inspelat meddelande på min telfonsvarare på mobilen som jag skulle vilja ändra, men jag har glömt bort hur man gör. Så....hur gör man?

  • Svar på tråden Hur ändrar man meddelandet på telefonsvararen (mobil)
  • Nennnie

    hm, står det inget på deras hemsida? kan ju googla lite, men vet faktiskt inte om man har telia =)

  • Nennnie

    Har ud inget nummer som du ringer när du ska lyssna på meddelanden? ring det och se om ed säger något om det här!

  • PetraD

    om du ringer det nummer som man ska ringa för att lyssna av meddelande så brukar de väl ge alternativ att trycka nåt nummer om man vill ändra meddelande

  • Atamon

    Jag har Telia och jag när jag ska ändra mitt mobilsvar så ringer jag bara upp mobilsvar, då får man alternativet om man vill ändra inställningar och trycker in det alternativet, då får man alternativet "vill du ändra hälsningsmeddelande" osv, sedan är det bara att välja vidare i menyn.

  • FruE

    Tusen tack för alla svar. Att det var så enkelt... Vad skulle man göra utan FL

  • Sigge Lewen

    Du går in på telefonen och trycker in numret 222. Då kommer en röst komma upp och du ska spela in din telefonsvarare????

  • Aikido
    Sigge Lewen skrev 2017-11-26 14:16:03 följande:
    Du går in på telefonen och trycker in numret 222. Då kommer en röst komma upp och du ska spela in din telefonsvarare????


    Lite sent (3097 dagar) och dessutom fel information men ändå. En guldstjärna för tappert försök.

Svar på tråden Hur ändrar man meddelandet på telefonsvararen (mobil)