Inlägg från: Standly |Visa alla inlägg
  • Standly

    Syskon under 2010 till våra 08:or?

    Vi ska också ha en knodd till som det ser ut nu i februari. Har två grabbar tidigare födda -05 & -08. Blir tufft med roligt .

  • Standly

    Jag mår ovanligt bra faktiskt. Mådde så illa under de andra grav. men nu har jag knappt mått dåligt alls. Får väl igen det vid senare tillfälle kanske . Är bara så fruktansvärt törstig hela tiden....

  • Standly
    Lurvan83 skrev 2009-08-05 11:32:18 följande:
    Jag mår fruktansvärt dåligt. Mår illa å spyr konstant. Med sonen höll det i sig i ca 35 veckor, så jag bävar för att det blir samma nu...
    Oh fy vad jobbigt, lider med dig. Tyckte själv att det var jobbigt att må illa från & till i 13 veckor .
  • Standly
    destiny77 skrev 2009-08-06 22:13:19 följande:
    Hej!Fick sep 08 en dotter (välplanerad!!!) och är nu gravid igen (oplanerat!!!) med ca BF 12 april. Är lite chockad fortfarande eftersom vi inte ens påbörjat bebisverkstad än! ;) Så blir bara 19 månader mellan barnen - TÄTT! *nervös hur det ska gå*Har inte berättat för nån heller. Tänkte vänta till ca 12 veckan då det bör vara "lugnt" att berätta...
    Samma här. Fick en pojk november -08 efter nästan 1 års försök & nu blev jag det igen trots minipiller. Blir alltså bara 16 mån mellan våra minsta . Men det ska väl gå det med hoppas jag
Svar på tråden Syskon under 2010 till våra 08:or?