• Anonym (skuld)

    Hur mycket har du i skulder till kronofogden?

    Hur mycket har du i skulder?
    endast du med skulder svarar!
    ska vi peppa varann att lösa vår ekonomiska situation?

  • Svar på tråden Hur mycket har du i skulder till kronofogden?
  • Anonym (skuld)

    okej samma som mig då jag har också nåt sånt nu också lite på andra ställen alektum finance,svea inkasso,intrum justitia och alladessa namn....

  • Anonym (kronis)

    Hmm....undrar om någon kan slå mig....jag är inte helt säker men jag ligger på nånstans mellan 1,5 - 2,5 miljoner.....

  • Anonym (###)

    Anonym (kronis) skrev 2009-07-12 19:28:02 följande:


    Hmm....undrar om någon kan slå mig....jag är inte helt säker men jag ligger på nånstans mellan 1,5 - 2,5 miljoner.....
    ojj ojj ojj . ok jag som tykker jag ha mycke som ligger på ca 5tusen :0 men har de inte så bra ekonomiskt så de tar tid för mej att betala ok vågar inte fråga någon av mina föräldrar om hjälp på jag bara är 20 år ok inte vill att dom ska veta att jag har skulder där (vill inte göra som besvikna) :(
  • Anonym (snart noll)

    Jag har ungefär 11000 i skulder där. Hade 48 000 för 5 år sen så jag har verkligen kämpat. Håller på med det sista nu.

  • Anonym (skuld)

    det värsta är att skulderna bara växer och man har ingen möjlighet att betala av på allting samtidigt....
    Jag tänker försöka att börja betala på just kronis skulderna för dom är värst:(
    får inte ens byta lägenhet fast jag varit kund i 8 år....

  • Anonym (***)

    Anonym (kronis) skrev 2009-07-12 19:28:02 följande:


    Hmm....undrar om någon kan slå mig....jag är inte helt säker men jag ligger på nånstans mellan 1,5 - 2,5 miljoner.....
    Ojojoj...
    Det lät jobbigt...
  • Anonym (***)

    Anonym (skuld) skrev 2009-07-12 19:34:24 följande:


    det värsta är att skulderna bara växer och man har ingen möjlighet att betala av på allting samtidigt....Jag tänker försöka att börja betala på just kronis skulderna för dom är värst:(får inte ens byta lägenhet fast jag varit kund i 8 år....
    Tell me about it...

    Har inte en suck ju. Och som ngn sa...man vill ju inte be ngn om hjälp heller, för man vill ju inte att de ska veta att man satt sig själv i denna sitsen
  • Anonym (¤¤¤)

    Anonym (skuld) skrev 2009-07-12 19:34:24 följande:


    det värsta är att skulderna bara växer och man har ingen möjlighet att betala av på allting samtidigt....Jag tänker försöka att börja betala på just kronis skulderna för dom är värst:(får inte ens byta lägenhet fast jag varit kund i 8 år....
    Men låser inte krono räntan på skulden den dagen du börjar betala av? Eller alla gör väl det? Ring och prata med dom annars, sonens faster fick sin ränta låst när hon började betala av.
  • Houdini

    Jag och min sambo är snart skuldfria, vi flyttade till husvagn för nästan två år sedan för att kunna betala av våra skulder.

    Vi köpte hus, och det gick åt skogen bla för att uppgivna driftskostnadar var rena fantasier och jag blev sjukare. Dom trodde jag hade cancer och då rasade min sambo ihop och jag hade fullt upp med att vara sjuk. Det var inte cancer nu mår jag bättre än på många år.

    Om man inte har barn så är faktiskt detta en lösning jag rekomenderar.
    Det är lite jobbigt men vi har snart betalat av ca 150 000 som vi hade i skulder eller om det vaar mer. Eftersom vi har haft en "hyra" på 2000kr inklusive el. ingen telefon eller bredband teve har jag min parabol 250 kr i månaden.

    Men som sagt vi ser slutet på detta nu tack vare husvagnsboendet.

Svar på tråden Hur mycket har du i skulder till kronofogden?