• Smultron ett

    Har du tatuerat över dina bristningar?

    Kan man?
    Har du gjort det?

  • Svar på tråden Har du tatuerat över dina bristningar?
  • Lbem

    Jag skulle kunna tänka mig att tatuera på hud där man har bristningar är detsamma som att tatuera sig där du inte har bristningar.
    Skulle jag tatuera mig på mina bristningar så skulle hela jag vara tatuerad sen :P

  • Titti

    Min sambo är tatuerare. Jag frågade han och han sa att det beror på hur grova bristningarna är. Och att det inte blir lika bra som på "vanlig" hud.

  • Smultron ett

    Ska man inte på NÅTT sätt bli av med e där djävla bristningarna?
    inte ens tattuera blir bra?

  • Titti

    Smultron ett skrev 2009-08-05 23:31:36 följande:


    Ska man inte på NÅTT sätt bli av med e där djävla bristningarna?inte ens tattuera blir bra?
    Jag har hört att man kan bleka och lasra på dom. Men jag vet inte säkert. Vart är det du vill tatuera?
  • Smultron ett
    Titti skrev 2009-08-05 23:32:49 följande:
    Smultron ett skrev 2009-08-05 23:31:36 följande: Jag har hört att man kan bleka och lasra på dom. Men jag vet inte säkert. Vart är det du vill tatuera?
    Nej det funkar tydligen inte heller.

    Jag vet inte vad jag vill tatuera.
  • Titti

    Jag tycker inte du ska tatuera dig bara för att dölja bristningarn. Då framhäver du det bara mer. Om du verkligen vill tatuera dig ska du göra det någon annanstans så kanske man fokuserar på det stället istället.
    Man ska vara stolt att man levt. Tex fått bristnigar för att man fått barn. Är ju så det är att vara kvinna. Men jag håller med. Gillar inte mina heller.

Svar på tråden Har du tatuerat över dina bristningar?