• FancyMayu

    Idag fick jag det bekräftat

    Idag va jag och sambon in till sjukhuset då jag har haft konstiga bruna flytningar och idag va det med färskt blod.

    Läkaren gjorde VUL och sa att fostret hade dött i vecka 5, jag skulle varit i vecka 11+4 nu..

    Detta känns så äckligt jobbigt, skulle bli vårat första barn, såg fram emot detta så mycket båda två..känns som jag har svikit min sambo...mår kasst över detta>_

  • Svar på tråden Idag fick jag det bekräftat
  • Anna65

    Styrkekramar


    ♥ Ängeln Axel 09 och hans två Storasystrar 92 & 89 ♥♥
  • icka76

    Vet hur du känner. Förlorade mina tvillingar i ett ma i januari. Skulle varit i v.11 men de hade dött i v.9. Nu är jag i samma sits igen, är i v.9 men på VUL i onsdags såg man inget foster, ska tillbaka nästa måndag för att se om det skett ett mirakel.

    Tillåt dig att vara lessen och även arg, men stäng inte ute din sambo. Han mår oxå dåligt över det här. Det tar tid att komma över, jag har fortfarande inte sörjt färdigt tvillingarna och nu får jag med stor sannorlikhet även en ny liten miniängel att sörja. Men du, man kommer tillbaka, sakta men säkert.

    Hoppas du får ett levande, friskt litet barn nästa gång.

  • chalisemamma

    Beklagar förlusten av ditt lilla barn.
    Det är bara att kämpa vidare.
    Din kropp är inställd på denna graviditet och även om du inte känner dig redo så är det nog nu du har som lättast att bli gravid igen.
    Då jag miste min dotter som dog av GBS efter att hon levt i fyra dagar så tog det bara 3 månader innan jag var gravid igen.
    Det var både jobbigt och roligt att få ett + på stickan.
    Oron i denna graviditet har varit stor,men det har även lyckan varit.
    Idag har jag gått 36+2 och jag längtar så att få hålla min lilla flicka som ligger i magen.
    Men än är jag inte i mål,än finns rädslan att något ska gå fel.

    Man får inte ge upp,bara kämpa vidare.

    kramar
    /Chalisemamma

  • Scapula

    Ledsen för ditt ma!

    Jag har varit med om exakt samma sak tyvärr... lite blod på toapapperet ovh oro, vul visade då ett foster som dött i v6, var då i v11. Detta hände öfrra veckan och imorgon ska jag skrapas...

    Hur har det gått för er efteråt?

    styrkekramar

Svar på tråden Idag fick jag det bekräftat