• Eisa

    Finns det nåt mysigare?

    Än att lägga ett litet barn, som är mätt på nygräddade pannkakor, i renbäddad säng, och sedan sätta sig i soffan och ta sig en kopp kaffe?

  • Svar på tråden Finns det nåt mysigare?
  • Fridayyy
    Eisa skrev 2009-08-08 20:28:13 följande:
    Än att lägga ett litet barn, som är mätt på nygräddade pannkakor, i renbäddad säng, och sedan sätta sig i soffan och ta sig en kopp kaffe?
    Lyckos dig!

    Har aldrig hänt här men jag hoppas den dagen kommer. Här får vi tjata på barnen att äta innan de ska lägga sig, de gillar ju knappt pannkakor ens.

    Men det låter som en jättetrevlig sak! Fram med mer sånt!
  • Eisa
    Fridayyy skrev 2009-08-08 20:31:01 följande:
    Lyckos dig! Har aldrig hänt här men jag hoppas den dagen kommer. Här får vi tjata på barnen att äta innan de ska lägga sig, de gillar ju knappt pannkakor ens. Men det låter som en jättetrevlig sak! Fram med mer sånt!
    Min kille är ju bara 1 år så jag kan inte tjata än...
  • maxlis

    oh vad trevligt det låter! Så härligt att läsa en tråd utan massa pekpinnar.

    Väldigt skönt att krama o pussa en liten välling-stinn kille som är så där skönt dåsig också. Älskar när han vinkar gonatt och sedan drar snuttefilten över huvudet. Trevlig kväll på er!

  • Eisa
    maxlis skrev 2009-08-08 20:48:13 följande:
    oh vad trevligt det låter! Så härligt att läsa en tråd utan massa pekpinnar.Väldigt skönt att krama o pussa en liten välling-stinn kille som är så där skönt dåsig också. Älskar när han vinkar gonatt och sedan drar snuttefilten över huvudet. Trevlig kväll på er!
    Naw...
  • mammaflickan

    Mmm, kan fantisera hur det doftar pannkaka+lufttorkade lakan,ååå, det måste jag pröva nångång.
    Ska barnet sova när man bäddar ner det? Eller ska det somna där medans man dricker kaffet?

  • Eisa
    mammaflickan skrev 2009-08-08 20:52:02 följande:
    Mmm, kan fantisera hur det doftar pannkaka+lufttorkade lakan,ååå, det måste jag pröva nångång. Ska barnet sova när man bäddar ner det? Eller ska det somna där medans man dricker kaffet?
    Det ska somna medan man fixar kaffet
  • Eisa
    Eisa skrev 2009-08-08 20:53:43 följande:
    Det ska somna medan man fixar kaffet
    I sängen alltså.
  • Lady Dahmer

    Jag tuttade nyss skruttan till sömns och la na i sängen. Nu sitter jag här och njuter av en kopp kaffe. *suckar förnöjt*


    The male is an incomplete female, a walking abortion
  • Eisa
    ouiouioui skrev 2009-08-08 22:08:48 följande:
    Låter enkelt och behändigt...!
    Haha ja jag glömde nämna vilket helvete jag hade med att torka avbarnstolen från grädde och pannkakor.
  • CloudBerry the 1st
    Eisa skrev 2009-08-08 20:28:13 följande:
    Än att lägga ett litet barn, som är mätt på nygräddade pannkakor, i renbäddad säng, och sedan sätta sig i soffan och ta sig en kopp kaffe?
    Det är verkligen mysigt.
    Haha, nej min blogg är inget för dig: cloudberry1st.devote.se/
Svar på tråden Finns det nåt mysigare?