Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

    We are the Billie Jeans!

    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-22 12:23:55 följande:
    det sägs att det är en outgiven sång med han
    Men det är väl inte han som skrivt den? För jag har hört den förut.. För länge sen.. Med nån jöns..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-22 13:33:41 följande:
    Eller är det? Nu vart jag osäker, ibland ,låter det som han och ibland inte.
    Jo! Det var ju de jag fråga. Om det är han eller ej... Blev fundersam
    Bevabus skrev 2009-08-22 13:26:00 följande:
    Åh sådär är jag också, har man bestämt nåt så har man det, avskyr när saker sker som jag inte förväntat mig!
    Mmmmm
    Har du vart iväg o kollat på på daaaance nurå?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Beverly
    Ooooh!! Va kul   Bara jag läser om din flirt så pirrar det i mig  
    Who knows.. Ni kankse träffas snart igen nånstans.. Och gör ni de så då jävlar
    Dans är nåt jag verkligen skulle vilja börja på. Men är nog för gammal o stel för det nu {#lang_emotions_embarassed}
    Däremot skulle det vara kul för mina barn o börja på dans. För dom är verkligen dansanta av sig. Älskar verkligen musik o dans. Även funderat på gympa. Men vet inte om det finns danskurser för småttingar här i lilla Sala.
    Hur är det i v-ås?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-22 14:06:52 följande:
    Nehe om man kanske skulle plugga lite? Och skriva en s.k uppsatts.
    Vadå för uppsats? Körkortsuppsats?

    Själv ska man ta en till kopp kaffe o göra en almanacka till Ville. Varför köpa när man kan göra eget
    Förra veckan gjorde jag o far i huset en klocka till han.. Händiga föräldrar va?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-22 14:17:07 följande:
    Yes, körkortsuppsats på alla frågor och sånt som jag är osäker på ska jag skriva i =) Så får vi se om det går denna gång =) OHH OM TVÅ VECKOR ÅKER JAG =)
    Jaha Jag bara dryga mig (som vanligt) när jag skrev körkortsuppsats.. 
    Det är verkligen inte som förr. Skönt att man har körkortet avklarat..  Hatar att skriva uppsatser{#lang_emotions_throwup}
    Good luck with that
    Håller tumamrna för dig. Har du fått ny tid?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-22 14:35:03 följande:
    Men herregud säger jag bara. Hur många gånger på EN Vecka kan man få såna här kommentarer? "är alla örebroare lika snygg som dig? annars flyttar jag imorgon. " Och "finns det någon snyggare än du i så fall skaffar jag karta och kompass! " Börjar ju bli generad :O
    Haha skojsigt   Vart fick du dom kommentarerna?
    Jag skulle själv bli sur om jag fick sånna kommentarer   Men det är jag {#lang_emotions_tongue_out}
    Bevabus skrev 2009-08-22 14:30:16 följande:
    Ja då slipper han fan inte undan! Det är aldrig försent att börja dansa, jätteskönt att mjuka upp musklerna en kväll i veckan ju! Finns massor av kurser för vuxna Här är i V-ås finns det många kurser för dem små! Jag går på Dansverkstan och där finns det: Du&Jag - Barn mellan 3-6 år kommer dit med en vuxen, behöver inte vara föräldrarna och gör roliga danser tillsammans. Dansmix - Från 4 år Discokidz - Lättare discodans Streetkidz - 5-6 år Annars så har ju Friskis och Svettis specialprogram för barn, men dans är roligare!
    Skoj det lät
    Vart i v-ås är det? Dagar? Pris?  Fråga på fråga
    Friskis o svettis...Lät ju som en vuxengrej Antar att det är gympa..
    Vad dansar du för dans?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-22 14:52:45 följande:
    på Spraydate. .
    Aha! Vilka sluskar
    Finns de nå shyssta guys där då?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-22 15:57:32 följande:
    Dansverkstan ligger precis bredvid tågstationen och busstationen så om ni inte åker bil så finns det många andra bra sätt, jag känner ett par personer som bor i Sala och som tar tåget hit för att dansa Hur gamla är dina barn? Här är alla kurserna för denna termin! Det börjar om två veckor så ni kan fortfarande anmäla er om ni vill, lärarna är kanonbra! dansverkstan.com/schema.htm Jag dansar discodans, men håller på med lite alla möjliga stilar också. 1 gång per termin så har vi dansuppvisning för alla föräldrar och släktingar så man får visa upp vad man lärt sig. Det är rätt kul att kolla tillbaka på videos av gamla uppvisningar, hur man blivit bättre och bättre varje gång.
    Oh! Shysst! Tack för sidan
    Ville fyller 4 i okt och Puma har fyllt 2. Måste barnet ha fyllt fyra eller är det okej att hoppa in bland fyraåringarna? Tänkte på dansmixen Eller vad rekomenderar du?
    Priserna.. Är det per gång eller ? 
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden We are the Billie Jeans!