• myrsta­cken
    Äldre 31 Aug 19:31
    52201 visningar
    24 svar
    24
    52201

    Vet ni var i Stockholm man kan köpa snygga stora tavlor?

    Vet ni var i Stockholm man kan köpa snygga stora tavlor?

    Gärna bra pris. Känd konstnär är ej viktigt.

  • Svar på tråden Vet ni var i Stockholm man kan köpa snygga stora tavlor?
  • Maja12
    Äldre 8 Oct 14:33
    #11

    www,easyart.se är verkligen toppen. Har köpt mycket där o de har ett stort utbud samt inramningar till kalaspriser.

  • Maja12
    Äldre 8 Oct 14:35
    #12

    Här är mitt senaste inlöp från Easyart.se Cool


  • Maja12
    Äldre 8 Oct 14:37
    #13
    Maja12 skrev 2011-10-08 14:33:56 följande:
    www,easyart.se är verkligen toppen. Har köpt mycket där o de har ett stort utbud samt inramningar till kalaspriser.
    och den här från Magis!

  • E4666
    Äldre 12 Nov 17:53
    #15

    Auktionsverket, auktionsverket.se, verkar ha något på gång just nu. Auktionen är sökbara på internet, såg t ex några tavlor där i prisklass 5000 till 500000 (!).

  • EAY
    Äldre 30 Nov 13:24
    #15

    Ska du köpa stora canvastavlor så rekommenderar jag varmt www.canvasofsweden.se där beställde 2 tavlor och är faktiskt nöjd med tavlorna! Prisvärdigt men en häftig trend är även få sitt foto på oljemålningar men priset är lite högre vad jag har undersökt på nätet.

  • Äldre 18 Jan 13:00
    #16

    Här är min tavla som köptes på Gallerina i Helsingborg. Levererades i delar, den är 100 x 200. Enorm. Härliga färger. Hittade på deras hemsida www.Gallerina.se
    Kanske hjälper någon


  • Äldre 24 Jan 16:05
    #17

    Om du vill ha riktiga tavlor målade av kända konstnärer finns det ett galleri på nätet som heter Wahlunds :

    www.wahlunds.com

    där finns en del stora tavlor! Dock är de flesta över 100 år, så det är inga canvastryck direkt! 

    Lycka till!

  • Äldre 6 Mar 10:43
    #18

    Snart öppnar vi en ny webbsida med stans snyggaste tavlor, Klassikt svartvitt, modernt färg,retro, macrobilder, stora små, utfallande eller med ram och passepartout tja allt med andra ord, och det bästa är det låga priset...
    Kolla själv, tavelbutiken.com

    Skicka gärna kontaktuppgifter så maijlar vi när vi har öppnat...
    Välkommna

  • Äldre 27 Jul 12:43
    #20

    Köpte senast två stora canvastavlor från www.snus24.com Har dom i vardagsrummet och ser mäktigt ut. Bäst är nästan att köpa på nätet för då får du större sortiment plus att du får dom hemlevererade. Samtidigt som det nästan alltid är bättre pris på nätet.

  • Äldre 27 Jul 12:44
    #21

    Skrev fel det var där jag precis köpte snus ;) Adressen ska vara www.wallstars.se

  • Äldre 12 Jun 22:11
    #22

    Jag målar lite större tavlor med abstrakt konst. Kika gärna på min hemsida: www.abstraktkonst.com

  • Äldre 1 Sep 22:05
    #23

    Du kan hitta snygga stora tavlor @ mynewart.se

  • Stress­less Photog­raphy
    Äldre 14 Nov 00:56
    #24

    Jag är konstnär men är vidrigt dyr. Mina oljor är inte gratis men man får konst därefter.

Svar på tråden Vet ni var i Stockholm man kan köpa snygga stora tavlor?