• Anonym (Bsman)

    Sugen på killsex

    Är sugen på att pröva lite mer killsex. Frågan är bara vad som är bästa sättet.

    Har försökt lite på BC men antingen så har killen inte vågat när det kommit till kritan eller så har det varit något annat som kommit ivägen. Sen ett problem är att de flesta där vill antingen bara ha oralsex eller söker en aktiv och jag vill gärna själv bli påsatt (men även själv sätta på). Vill hångla, suga, bli avsugen, sätta på och bli påsatt. Alldeles för många som begränsar sig, allt för många smygbi som inte vill hångla men det gillar jag skarpt .

    Sen är det lite obehagligt med kontaktannonser. Man vet inte riktigt vad det är för någon, när man väl träffas kanske det är någon man inte alls vill ha sex med. Sen vet man inte heller om det är någon man kanske känner via jobb eller liknande (vore väldigt pinsamt) . Ett botemedel för det är så klart att man träffar någon när man är på jobbresa eller så. Sen kan det ju även finnas de som är ute efter att slå ned en eller bedriva utpressning och liknande (har man hört om men dte är kanske ovanligt).

    Vad finns det för andra möjligheter? Att ha sex på en gay sauna tex i Köpenhamn låter rätt lockande. Då kan man känna sig för vem man vill ha sex med och då kanske man även kan få möjlighet till en trekant eller mer vilket vore väldigt häftigt.

    Kanske en porrbio, där händer ju en del med .

    Vad rekommenderar ni? Vill ha en säker och diskret metod att träffas.

  • Svar på tråden Sugen på killsex
  • Anonym (Biboy)

    Får bara 'ut något' av att bli avsugen om det är jag som 'munknullar' sas... Annars suger jag hellre..

  • Anonym (Hetrotrotsallt)

    Haft ångest i 4 månader om att ta klivet och prova knulla o framförallt bli knullad av en man. Nyfikenheten är så stor och nu har jag fått kontakt med 2-3 män som verkar vettiga och nu ska vi bara boka in en tid då detta ska ske. Nervös till tusen men även otroligt sugen inför detta.

  • Anonym (KanskeInteSåHeteroTrotsAllt)
    Anonym (Hetrotrotsallt) skrev 2017-04-09 21:15:56 följande:

    Haft ångest i 4 månader om att ta klivet och prova knulla o framförallt bli knullad av en man. Nyfikenheten är så stor och nu har jag fått kontakt med 2-3 män som verkar vettiga och nu ska vi bara boka in en tid då detta ska ske. Nervös till tusen men även otroligt sugen inför detta.


    Du är bisexuell. En hetero vill inte ha sex med nån av samma kön. Inget fel med det, jag är likadan. Håller med om att bli påknullad lockar mer. Ligga under o ta emot är en väldigt annorlunda upplevelse jämfört med att ha sex med tjejer.

    Lycka till.
  • Anonym (Hetrotrotsallt)
    Anonym (KanskeInteSåHeteroTrotsAllt) skrev 2017-04-10 08:33:25 följande:

    Du är bisexuell. En hetero vill inte ha sex med nån av samma kön. Inget fel med det, jag är likadan. Håller med om att bli påknullad lockar mer. Ligga under o ta emot är en väldigt annorlunda upplevelse jämfört med att ha sex med tjejer.

    Lycka till.


    Tackar! Men ändå inte se att jag är bi då jag inte hyser de minsta känslor för män och ser på en man jag ev kommer ha sex med som en leksak av kött. Stoppar jag en plastsak i rumpan förändras inte min etikett. Men denna etikett är egentligen oviktig huvudsaken att man vågar maximera sin njutning.
  • Anonym (KanskeInteSåHeteroTrotsAllt)
    Anonym (Hetrotrotsallt) skrev 2017-04-11 18:15:15 följande:

    Tackar! Men ändå inte se att jag är bi då jag inte hyser de minsta känslor för män och ser på en man jag ev kommer ha sex med som en leksak av kött. Stoppar jag en plastsak i rumpan förändras inte min etikett. Men denna etikett är egentligen oviktig huvudsaken att man vågar maximera sin njutning.


    Tror du tänker på ordet biemotionell, som inte är samma sak som bisexuell... Du gör helt rätt i att inte bry sig om etiketten och göra det som känns rätt!
  • Qbert

    Har nu startat en grupp för oss bisexuella män där vi öppet kan skriva och dela erfarenheter osv och även lägga upp bilder :) Så är du sugen så gå med och sprid ordet så kanske vi får en trevlig stor grupp.

  • Anonym (Sugaren)

    Jag blev övertalad att testa att bli avsugen av en kille en gång i tiden. Som vanligt var det argumentet att du får det ju skönt och behöver inte göra något. "Man behöver inte vara gay för att ta emot en avsugning." Och kåt som man var gick jag med på det och det var ju rätt skönt.

    Tydligen har jag fin kuk för efter att ha lagt ut en kukbild på en kontaktsida var det väldigt många killar som hörde av sig och ville hjälpa mig att tömma. Efter en tid testade jag även att sätta på en kille och även det var skönt. Men att själv suga eller bli påsatt tyckte jag var på tok för gay för att testa. Men tiden gick och det blev som det blev och helt plötsligt en dag så låg jag där och tog emot kuk i rumpan. Och från första stund var jag helt såld. Att bli påsatt är så skönt att det inte går att beskriva med ord.

    Sen skaffade jag flickvän och killträffarna upphörde. I somras tog mitt förhållande slut och jag blev sugen på att träffa någon kille igen. Av någon anledning kände jag mig plötsligt sugen på att få suga kuk. Och på kort tid blev det mitt primära mål, trots att jag tidigare varit helt ointresserad av det. Efter en del sugande utan att någonsin tagit sperma i munnen så bestämde jag mig en dag för att testa att låta killen spruta i mig. Tanken var att jag skulle spotta ut det efteråt men han sprutade så mycket att det inte fick plats så jag började svälja och sedan kunde jag inte sluta.

    Så från att av gayfobi varit enbart aktiv har jag gått till att bli en sväljande kuksugare. Jag tänder fortfarande inte så mkt på killar utan mest på kuk.

  • Henke82
    Anonym (Sugaren) skrev 2019-01-14 08:58:28 följande:

    Jag blev övertalad att testa att bli avsugen av en kille en gång i tiden. Som vanligt var det argumentet att du får det ju skönt och behöver inte göra något. "Man behöver inte vara gay för att ta emot en avsugning." Och kåt som man var gick jag med på det och det var ju rätt skönt.

    Tydligen har jag fin kuk för efter att ha lagt ut en kukbild på en kontaktsida var det väldigt många killar som hörde av sig och ville hjälpa mig att tömma. Efter en tid testade jag även att sätta på en kille och även det var skönt. Men att själv suga eller bli påsatt tyckte jag var på tok för gay för att testa. Men tiden gick och det blev som det blev och helt plötsligt en dag så låg jag där och tog emot kuk i rumpan. Och från första stund var jag helt såld. Att bli påsatt är så skönt att det inte går att beskriva med ord.

    Sen skaffade jag flickvän och killträffarna upphörde. I somras tog mitt förhållande slut och jag blev sugen på att träffa någon kille igen. Av någon anledning kände jag mig plötsligt sugen på att få suga kuk. Och på kort tid blev det mitt primära mål, trots att jag tidigare varit helt ointresserad av det. Efter en del sugande utan att någonsin tagit sperma i munnen så bestämde jag mig en dag för att testa att låta killen spruta i mig. Tanken var att jag skulle spotta ut det efteråt men han sprutade så mycket att det inte fick plats så jag började svälja och sedan kunde jag inte sluta.

    Så från att av gayfobi varit enbart aktiv har jag gått till att bli en sväljande kuksugare. Jag tänder fortfarande inte så mkt på killar utan mest på kuk.


    Tja, vad är det man brukar säga... "Ingen kommer ihåg en fegis."


    Kul att du gillar det! Men kom ihåg - gå aldrig med på något som inte känns bra. Kör hårt!

  • Anonym (Vill ha killsex)

    Jag vill med ha killsex, har aldrig varit med en man förut, men vill så gärna ha sex med en man.

  • Henke82
    Anonym (Vill ha killsex) skrev 2019-02-16 15:47:47 följande:

    Jag vill med ha killsex, har aldrig varit med en man förut, men vill så gärna ha sex med en man.


    Vad stoppar dig? Om nu något stoppar dig, vill säga.
  • Anonym (Vill ha killsex)

    Det är väl var, hur jag ska hitta någon. Är inte ute på klubbar m.m så vet i tusan hur det ska gå till ????

    Känner inte till något sådant i Skåne i Malmö trakten och Ystad mm.

  • njutarn

    hej.jag söker med ljus och lykta efter en k-kille.jag finns i centrala värmland

  • Anonym (Vill ha killsex)
    njutarn skrev 2019-02-20 13:20:31 följande:

    hej.jag söker med ljus och lykta efter en k-kille.jag finns i centrala värmland


    Tänk om du funnits i Skåne, då hade vi kunnat mysa ihop i sängen och provat oss fram ???? mm
Svar på tråden Sugen på killsex