• millan83

    V 16 och fostret lever inte längre

    I torsdags, efter en liten blödning, fick vi veta att hjärtat på den lilla i magen hade slutat slå.
    I fredags blev jag skrapad, och det bor inte längre någon i magen.
    Jag som hade längtat så efter denna lilla varelse! Nu har drömmarna försvunnit och planerna förändrats...
    Jag hade gått 16 fulla veckor, men enligt storleken på fostret hade den dött i v 12. Jag var ju på ett ul i v 13, och då vinkade den till mig..  den måste ha dött strax efter det.
    Mina tårar verkar aldrig ta slut.. det gör så ont i hjärtat


    Lucas 080603
  • Svar på tråden V 16 och fostret lever inte längre
  • Prisssan

    Jag beklagar verkligen sorgen


    ♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Aiwendil

    Oh, vad tråkigt. Beklagar verkligen


    Jag VILL ~ Jag SKA ~ Jag KAN
  • Gosemysan

    Beklagar, det finns inga tröstande ord för sånt här! Kram till dig.

  • Angelmommy

    Beklagar! Min bebis dog i mig i vecka 16, vet hur förjävligt det är! Kramar till dig!

  • karmela

    Skulle liksom du fått en liten i mars 2010. Fick veta på rutinultraljudet igår att inget hjärta syntes och att fostret nog dött i vecka 12-13. Jag finner stor tröst i min dotter, född -08, och är så innerligt glad att jag redan har ett barn - dels för att jag vet att jag "kan" få barn och för att man måste hålla igång med ett litet barn i huset. Skrapning sker förmodligen i nästa vecka. Jag hoppas så att det ändå blir ett syskon till min dotter nästa år. Nästa gång tänker jag inte säga något på jobbet förrän jag känner sparkar...

  • MB73

    Jag har precis varit med om samma sak idag...skulle göra fvp, men på UL syns ingen hjärtaktivitet, och fostret som skulle vara i v 16 har dött i ca v 14. Imorgon blir jag inlagd för att "föda" ut det...ser inte fram emot det precis.

    Som tur är har jag redan 2 härliga friska barn, så vi får se om vi försöker igen så småningom.

    KRAM!

  • Huvudstaden

    Förstår hur du känner. Fick i lördags besked om att mitt barn var dött (v 14). Det var ju mitt barn, hur kunde det bara dö? Det skulle ju flytta in till oss i maj och bo hemma hos oss i 20 år...

Svar på tråden V 16 och fostret lever inte längre