• hannaoxe

    Roliga hästspel

    Hejsan!

    Min dotter har börjat fråga om hästspel som hennes kompisar tydligen spelar på internet. Nån som vet var man kan hitta såna?

    Jag har inte så superbra koll på var man ska leta...

  • Svar på tråden Roliga hästspel
  • sunsed1

    Prova 

    www.bellasara.com

    En underbar hästspel. För att utveckla spelet kan man sedan köpa i affären hästkort som kan kan samla på (typ pokemon men med hästar istället) min dotter älskar det. Hon har egna stall med "egna hästar" som hon sköter om, spelar olika hästspel i fantasilandet med hästar, enhörningar och pegasus. Rekommenrerar varm. En säker plats där man är hel anonym med sina hästar.

  • EKK01

    Börja spela Star Stable vet jag där är hästar,updrag och såntSkrattande

  • dramis

    Hej - såg detta inlägg och vill säga att vi nyss spelade hästspelet, mycket roligt sällskapsspel. 

  • Jessicastr

    Det finns ett populärt spel som heter stars stable. Men ifall man vill spela en längre tid så får man betala.

  • Bluebird88

    Om det inte måste vara på internet så vet jag om två spel, och en snabb sökning på
    Steam visar att det finns fler.

    Ett heter My Riding Stables: Life with horses som är lite mera att ta hand om hästar och så tror jag, och sen finns det Riding Star som vi har på fritids som jag brukar spela med (och förlora stort mot Tungan ute) Riding Star som är mer ett hästracing och hoppningsspel.

    Båda finns som sagt på Steam.

  • Ebba0718

    Hej!
    Jag har ett bra spel som ni/du kan spel Star Stable elr www.bellasara.com det är super roligt. men om du vill spela något annat spel du vill spela så finns hästhppning 3D på Google. MVH Ebba 10 år 

Svar på tråden Roliga hästspel