• Anonym

    blir killar alltid så sura

    Fick äran att nobba en kille idag. måste ju känna att jag känner mig smikrad men jag tar inte upp killar på bussen. Han blev lite sur och började mumla något om att jag alltid är ute och går ensam och vilket liv och leva ensam osv. innan han klev av bussen sa han vilket otursliv du har eller nåt liknande.Blir killar alltid så sura när man nobbar dem. Eller var de ett varningstecken på crazy man. MIsstänker att jag kanske sände dubbla budsakp där jag sa att jag var inte intresserad men sen kunde jag inte låta bli att snegla på honom för jag tyckte de var så pinsamt och när han hade nåt konstigt uttryck i ögon log jag lite för jag vet inte varför så funderar om jag sänder dubbla signaler igen.

    Anledningen till att jag frågar är för att jag alltid levt i misshandelsförhållanden mycket pga att jag blev utsatt för psykisk misshandel när jag var liten och tror inte jag är värd något annat och ibland eller för det mesta tror jag att det är så det ska vara.

    Jag är inte ett dugg ensam har pojkvän, kompisar och fullt med aktiviteter som ska göras. Anledningen till att jag går ensam är för att jag tränar och då vill jag gärna gå själv för mig är de en stund av meditation och rensning av tankar och känslor. Men sen går jag ofta själv oxå när jag lämnar och hämtar dottern och när jag går till aktiviteter på kvällarna. Men är man ensam för det eller ett villebråd som kan jagas hur som helst.

    Är det vanligt att killar raggar på en på bussen osv?sänder vissa ut vissa signaler eller nåt. En del som jag känner händer det aldrig och en del händer de ofta. tycker att vänder man ryggen till ska de fatta att man inte är intresserad.

  • Svar på tråden blir killar alltid så sura
  • Stårschan

    Han lät riktigt riktigt skum! Bara crazy-man-vibbar över hela beteendet.


    Utan tvivel är man inte klok - Tage Danielsson
  • Anonym

    ok, tack då börjar jag kanske få en riktig syn på livet och hur saker fungerar utan att hamna i misshandelsförhållanden igen.

  • Anonym

    när jag såg hans beteende som felaktigt menar jag

  • 010306

    Han verkar creapy :S Jag går oxå alltid ensam med min mp3. Knappast ngt som tyder på mer än att man vill träna ifred. Tycker inte killar brukar bli så sura för att man dissar..

  • Stårschan
    Anonym skrev 2009-10-14 12:52:44 följande:
    ok, tack då börjar jag kanske få en riktig syn på livet och hur saker fungerar utan att hamna i misshandelsförhållanden igen.
    Skönt! Lycka till med det normala livet!
    Utan tvivel är man inte klok - Tage Danielsson
  • Jexter

    Man ska ta det lite försiktigt med både män och kvinnor som raggar på allmänna platser, de brukar vara lite knäppa ärligt talat :)

  • Anonym (Varanann kille/man?!)

    Hittade denna klipp på Youtube för någon dag sedan. Denna tråden påminde mig lite om denna klipp.

    Varannan man gör sådant här?

    Så svar ja, vissa killar blir nog sura medan andra inte blir det.


    ">

  • Nerfherder
    Anonym (Varanann kille/man?!) skrev 2015-07-28 10:09:36 följande:

    Hittade denna klipp på Youtube för någon dag sedan. Denna tråden påminde mig lite om denna klipp.

    Varannan man gör sådant här?

    Så svar ja, vissa killar blir nog sura medan andra inte blir det.




    6 år gammal tråd
Svar på tråden blir killar alltid så sura