• Siseline

    Tipsa mig om BH till bra pris för stor storlek?!?

    Måste finnas fler med samma problem som mig, har letat o letat efter en bra BH nu när brösten börjar bli tyngre.
    Var och provade på Twillfit i veckan men de hade inte min storlek.
    Döm om min förvåning när hon i butiken sa jag skulle leta efter storleken 75G
    Letar nu på nätet efter bra Bh till bra pris och vill gärna ha tips.
    Alla tips är jag så otroligt tacksam för.

    Hoppas ni alla mår fint i era graviditeter för det gör jag som just nu är i v 25.

    KRAM KRAM

  • Svar på tråden Tipsa mig om BH till bra pris för stor storlek?!?
  • Alle

    Jag har sett snygga på Lindex, drar själv 85DD och det är inte alltid helt lätt att få tag på men på Lindex har jag hittat mycket.
    De har snygga bas-BH i stora storlekar, och även lite "finare" i stora storlekar.

  • Siseline

    Åh tack! Ska kika i helgen. Det är inte lätt detta och att även få en lite "finare" vore ju toppen...
    Tack tack

  • JooJoo

    Jag köper alltid på Lindex, förut hette den Ella May men nu står det Lindex på lappen, det är ju svårt att förklara hur den ser ut men den är delvis i spets å finns i svart å vitt, jag har 90 DD å det finns större, kostar 199:-
    Den är jättebekväm!

    Lycka till!

    //JooJoo v.37

  • Alle

    JooJoo - de har kvar EllaMay, jag köpte två stycken nyligen, jättesnygga och bekvämma i 85DD och den fanns större. Det står EllaMay på lappen.

  • Alle

    Jag tycker att det är underbart att hitta en snygg balconette som lyfter och håller in i min storlek.

  • wellah

    jag har köpt gigantiska 90 E och F på Lindex vet inte om dom finns med 75 i omfång dock... men kan ju vara värt att kolla, kostade 199 kr!

  • JooJoo

    Alle- här i Karlstad har dom bytt namn, det finns en del kvar i den modellen med namnet EllaMay, men det är ju strunt samma...det är ju samma bh...

    Ja eller hur är det roligt att äntligen kunna köpa sig snygga bh:ar till vettiga priser...förstår inte vitsen med att bara det är lite extra tyg så ska dom kosta 200 kr mer... fusk...

  • Mathildas mamma

    Oftast finns inte bh:ar med 75 i omfång på typ Lindex och andra "vanliga" ställen Jag vet inte var du bor men jag hittade en jättefin från Abecita i 75F (kollade förstås inte om det fanns ännu större) på Outlet i Barkarby utanför Stockholm för 149 kr! *lycklig* Detta var för kanske 2 veckor sen.

  • 27okt

    Hej!
    Jag kan rekommendera en sida på nätet som säljer anmingsbh:ar att ha både dagtid och nattetid. Finns i många olika storlekar och jag har en kompis med STORA bröst som har hittat bra bh:ar där. Själv har jag också köpt mig ett par stycken därifrån (drar storlek 80 e nu för tiden!) sök på:www.minimundus.se De är kanske inte snyggast i världshistorien men bekväma att ha i amningstider.

    Lycka till!!

  • engeln83

    jag behöver oxå ha bh med stor kupa i 75 men hittar ingenstans så nu får jag köra med 80DD o de känns inte skönt

  • Mary Cherry

    Själv fick jag minsann köpa en svindyr bh i stl 75DD på en underklädesaffär för 550:-. Fast å andra sidan är det ju hundra gånger bättre kvalitet på bharna man betalar mycket pengar för än de man köper på t.ex. Lindex, då räcker det i princip att ha två.

Svar på tråden Tipsa mig om BH till bra pris för stor storlek?!?