• Brännande känsla

    Mån 2 nov 2009 20:14 Läst 3334 gånger Totalt 0 svar
    Anonym (Oroli­g)
    Visa endast
    Mån 2 nov 2009 20:14

    Medicinerar Citalopram 40 mg, men tycker inte ångesten o oron minskar.
    Har medicinerat med Citalopram i många år, har nu det sista året ökat till 40 mg.
    En ny obehaglig känsla har börjat visa sig den sista månaden med en brännande värme, tryck i huvudet typ uppe i huvudet (hjässan), kommer och går ett par gånger om dagen vissa stunder länge. Undrar därför om ngn har el haft denna brännande känsla i huvudet.
    Gör mig bara mer orolig, riktigt rädd. Läkarna säger att det är ångesten/oron. Men det känns så obehagligt.

    Tacksam om råd.

    Kram

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-03 12:32
    Någon??

    Hos Prisjakt jämför du pris på barnprodukter!
Svara i tråden
Logga in
Bli medlem
Skapa en ny tråd
Ändra kategori Skriver i kategorin: Känsliga rummet

Innehåll

Annat innehåll

Dagens fråga

Har barnkläder och skor blivit för avancerade och "vuxna"

Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.