• Namnam

    När tycker du att det är lämpligt att din son/söner har flickvän?

    Ja när tycker du det är lämpligt?

    Då menar jag riktiga förhållanden med hångel tungkyssar mm och inte bara oskyldigt hålla handen och fråga chans.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 23:19
    NYA OMRÖSTNINGAR UNDER FÖRÄLDER

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När tycker du att det är lämpligt att din son/söner har flickvän?
  • Namnam
    viseversa skrev 2009-11-08 12:05:06 följande:
    varför är det från 11 år på denna tråd men inte på den om döttrar?
    En tillfälligt minnesförlust från mig när jag gjorde omröstningarna, kom inte ihåg vad jag började på{#lang_emotions_embarassed} 
  • glasbubblan

    Riktiga förhållanden? Jag var 17 när jag träffade min man och yngre än så tycker jag inte att man ska ha riktiga seriösa förhållanden... Fattar inte grejen med att vara ihop med nån när man är typ elva. Vad är oddsen för att det håller livet ut liksom?

  • ignatius
    glasbubblan skrev 2009-11-08 16:57:11 följande:
    Riktiga förhållanden? Jag var 17 när jag träffade min man och yngre än så tycker jag inte att man ska ha riktiga seriösa förhållanden... Fattar inte grejen med att vara ihop med nån när man är typ elva. Vad är oddsen för att det håller livet ut liksom?
    måste det hålla livet ut för att vara meningsfullt?
  • glasbubblan

    Inte vet jag.... Jag höll aldrig på att "strula runt" när jag var tonåring. För mig var det inte meningsfullt att vilja ha en pojkvän i bara några månader.


    ignatius skrev 2009-11-08 17:38:00 följande:
    måste det hålla livet ut för att vara meningsfullt?
  • ignatius
    glasbubblan skrev 2009-11-08 18:20:32 följande:
    Inte vet jag.... Jag höll aldrig på att "strula runt" när jag var tonåring. För mig var det inte meningsfullt att vilja ha en pojkvän i bara några månader.
    Så antingen håller det livet ut eller också så strular man runt?
  • Saskia

    Dorian Ertymexx skrev 2009-11-08 12:08:14 följande:


    När han själv önskar. På dagis, om det så faller sig.Och nej, jag ser inte flickvän som = sex. ;)
    med hångel tungkyssar mm ?
  • så mycket bättre
    glasbubblan skrev 2009-11-08 18:20:32 följande:
    Inte vet jag.... Jag höll aldrig på att "strula runt" när jag var tonåring. För mig var det inte meningsfullt att vilja ha en pojkvän i bara några månader.
    Det är väl en väldig skillnad på att strula runt och att vara tillsammans med någon man är jättekär i/älskar och sen funkar det av någon anledning inte efter någon/några månader?

    Dessutom blev två av mina bästa vänner tillsammans när de precis fyllt 15 och ja, de är fortfarande tillsammans 9 år senare. Det är personligt, alla fungerar inte exakt som du..

    Vissa "strular runt" vid 29, andra är "seriösa" vid 15, svårare än så är det inte.
Svar på tråden När tycker du att det är lämpligt att din son/söner har flickvän?