• Namnam

    NYA!! När tycker du att det är lämpligt att din dotter/döttrar har pojkvän?

    När tycker du det är lämpligt / ok att din dotter/döttrar har förhållande som innefattar sex?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden NYA!! När tycker du att det är lämpligt att din dotter/döttrar har pojkvän?
  • Ria

    Vill du inte ha barnbarn?
    Röstade på 15, men läste nu att det innefattade sex. Så jag höjjer till 17.


    daniello skrev 2009-11-08 23:17:29 följande:
    45+ minst
  • Mephala the ranger

    Helst när hon är 25 men man måste väl vara realistisk :) 16 antar jag är okej, inte tidigare i alla fall.

  • Sessepuss

    guuuuud.
    knääpppphet är vad det är.
    ingen kan bestämma sånt utom personen själv.
    bajs på er :(

  • Mephala the ranger

    Det står inte bestämma utan när man tycker det är lämpligt/ok...viss skillnad.


    Sessepuss skrev 2009-11-08 23:23:02 följande:
    guuuuud. knääpppphet är vad det är. ingen kan bestämma sånt utom personen själv. bajs på er :(
  • daniello
    Ria skrev 2009-11-08 23:20:58 följande:
    Vill du inte ha barnbarn? Röstade på 15, men läste nu att det innefattade sex. Så jag höjjer till 17.
    mina barnbarn kommer att komma med storken :)
  • Stårschan

    Fy så pinsamt. Jag råkade rösta i fel tråd först... Röstade 15.


    Vet gör blott den som vida far och färdas bland mycket folk
  • Matillin

    Hmm hur tänker ni som svarat när ni vill? Tidigare än 11 är ok för er alltså?

    Jag kryssade för 15 som absolut minimum före dess är inga pojkvänner välkommna att sova över eller tvärt om.
    Men annars skulle jag väl önska att dom väntade med sånt tills dom blivit 18 nått sånt? 

  • Stargirl

    Jag skulle väl säga 15. Men när dottern väl är 15 kommer jag att tycka det är tok tidigt. Men i högstadiet sker ju debuten för de flesta.


Svar på tråden NYA!! När tycker du att det är lämpligt att din dotter/döttrar har pojkvän?