• luli

    Idag dog mitt blivande barn...

    Var på ulj igår, då levde barnet men det såg inte bra ut, så vi skulle komma in idag för ett nytt ulj och fostervattenprov. Då levde barnet fortfarande. Men ca 10 min senare skulle de göra ett ulj till och då fanns det inga hjärtljud längre. Jag är i v 20+0. Hur står man ut?? Barnet var så efterlängtat. Jag saknar dig....... På söndag ska vi in och föda fram det, jag vill inte... Jag vill att det ska leva och vara kvar i magen.

  • Svar på tråden Idag dog mitt blivande barn...
  • kozzan

    usch... kramar om dig och hoppas du snart finner ny styrka....

  • Sacha81

    Styrkekramar till er! Kan inte föreställa mig vilken stor sorg!

  • UngMorsa

    Jag beklagar så!
    Livet kan vara bra jäkla orättvist ibland men jag lovar att ni kommer känna lycka iframtiden!

  • nenapena

    Skickar massa kramar.
    Förstår hur svårt det är.
    Det kommer ta ett bra tag för er att "komma tillbaka".
    Men nånstans så får du/ni tänka på att barnet inte var friskt det var därför detta hände. Det var så jag fick tänkte och det hjälpte lite.

  • Blomsteröga

    Beklagar att du inte fick behålla barnet Jag förstår att det är jobbigt nu. Vi tog med oss en filt och en nalle till förlossningen. Det kändes bra att ge bebisen något från oss. Vi fotade en del också. Ett tips är att ta med kameran. Man behöver inte titta på bilderna sen om det inte känns bra, men man har dom kvar i fall att man ändrar sig. Jag tittar på bilderna av våran lille då och då och är glad att jag fick tipset om kameran.
    Hoppas att det går så bra som det kan göra på söndag och att ni får bra hjälp.
    Stor kram till dig!

  • lieva

    Åh nej,Fy beklagar sorgen. Kan aldrig föreställa mig hur det känns.Hoppas du har stöd omkring dig nu.

Svar på tråden Idag dog mitt blivande barn...