• Anonym

    Oskyddat sex med två olika killar samma dag ?

    Räknar du det som oskyddat när man går på p-piller? Spermablandningarna blir ju likadana...

  • Anonym

    Åkte på kryssning en fredag och hade sex med en kille. Sen när båten kom tillbaka på lördagskvällen åkte jag hem till en kompis och förfestade, sen gick vi ut och jag träffade på en kille på krogen som jag sen hade sex med hemma hos honom. Jag hade inte hunnit åka hem och duscha eller nåt emellan... inget jag brukar pyssla med, men han var så JÄVLA snygg så jag kunde fan inte låta bli. Är nog bland det snyggaste jag sett fortfarande... Han på båten däremot var bara riktigt riktigt dumt.

  • Anonym
    Anonym (Nyfiken) skrev 2009-11-20 23:37:29 följande:
    Märkte inte kille nr2 något av att du nyss hade haft sex när du inte hunnit duscha ?
    Hur tänkte du att han skulle märka det?
  • Anonym
    Anonym (Nyfiken) skrev 2009-11-20 23:49:41 följande:
    Har hört att det kan läcka ut ett tag efteråt....tänkte bara att det kanske kan märkas ?Eller så är jag helt ute och cyklar som vanligt...
    alltså det rinner ju ut när man ställer sig upp... sen rinner det inte mer. är du kille?
  • Anonym

    Anonym (Nyfiken) skrev 2009-11-20 22:47:33 följande:


    Sitter här och tänker på hur det blir som med tanke på alla som är otrogna eller bara har ett ombytligt sexliv.Har du någonsin haft oskyddat sex med en kille och senare samma dag kommit hem och haft oskydddat sex igen med en annan kille eller din pojkvän/man så att han ovetande fått "köra i" den första killens spermarester liksom ?
    Var mans mardröm. Skulel få reda på att jag vart 2:a samma dag skulle jag helt ärligt aldrig ner säga ett ord till mer till den damen i hela mitt liv - om vi så vart tillsammans i 10 är. Där går en järnridå.
  • Anonym

    Anonym (Nyfiken) skrev 2009-11-20 23:32:57 följande:


    Hahaha.....gissar att den ene hade roligt och att skrattet fastnade i halsen på den andre
    Ja annars var det något annat som fastnade i halsen på honom.
  • Anonym

    Anonym (Nyfiken) skrev 2009-11-20 22:47:33 följande:


    Sitter här och tänker på hur det blir som med tanke på alla som är otrogna eller bara har ett ombytligt sexliv.Har du någonsin haft oskyddat sex med en kille och senare samma dag kommit hem och haft oskydddat sex igen med en annan kille eller din pojkvän/man så att han ovetande fått "köra i" den första killens spermarester liksom ?
    Tjejen är knappast längre en del av kompiskretsen längre va ?
  • Anonym

    Undrar om inte TS är cuckold och går ingång på att få höra om det.

    Haft tre tjejer samma dygn fast det är ju inte samma sak.

  • Anonym
    Anonym skrev 2009-11-22 21:21:26 följande:
    Undrar om inte TS är cuckold och går ingång på att få höra om det.Haft tre tjejer samma dygn fast det är ju inte samma sak.
    Exakt - att ligga i sprutschet efter en ann snubbe - och, ve o fasa dessutom gå ner på damen..borde finnas med i brottsbalken ang. damer som gör så utan att informera - kan ju rendera i livslånga psykiska trauman - och nej, jag ironiserar inte. Vi killar gillar inte det som legat i andra snubbars pungar - capito ?
  • Anonym
    Seytan skrev 2009-11-23 23:12:55 följande:
    Det där är ju verkligen en sanning med modifikation. På en del kan det ju komma flera timmar efteråt. Det är ju knappast vatten vi snackar om.
    Precis - hur många tjejer skulle uppskatta att tungkyssa en kille som utan staxt innan legat o storlapat murra ? Lite ofräscht va ?
Svar på tråden Oskyddat sex med två olika killar samma dag ?