Inlägg från: Eyovine |Visa alla inlägg
  • Eyovine

Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 6...

Också hittat hit nu =).... nytt i bloggen Sassafrass frossa med en tonåring med icke fungerande synapser mellan varven ;D

stokk-eyovine.blogspot.com

• Eyovine
    Coursell skrev 2009-12-04 19:39:30 följande:
    Skickade iväg snabbt förut då det kom besökare....ser nog värr ut än vad det är Näpp, ingen scraplust alls och försöker jag tvinga mig själv att scrappa blir det bara halvdana grejer som hade känts ok när jag var nybörjare typ.Tror jag är för stressad. Älskar julen och att få fint, laga maten, baka, göra julgodis och mysa, men nu som fulltidsarbetare hinner jag inte med de där julgrejerna jag gör annars varje år. Blir lite nere när jag inte hinner alla julgrejer jag brukar göra med barnen. Samvetet gnager Har inte haft sju till fyra jobb på 15 år ju så jag har väldigt svårt att anpassa mig.Nog med gnäll, jag tittar på era alster och njuter istället
    Fårstår precis hur du menar.. så har jag känt hela hösten, sen jag gick tillbaka till mitt jobb.. allt blir eftersatt här hemma och det trivs jag egentligen inte med... därför blir det jag scrappar heller inte som jag vill, men jag fortsätter ändå ;D... behöver den ventilen om än det blir halvdana saker. Mycket denna höst har inte kvalat in i bloggen =P
  • Eyovine

Å så glömde jag juh... Cattis scrapväskan är packad =)... den andra packningen tar jag i morgon bitti! See YOU!

• Eyovine

Hej vänner önskar er alla en fin andra advent =) Har varit hos Cattis och scrappat i helgen. Bloggen uppdaterad med en julig fast ändå inte LO... för er som är nyfikna ;D

• Eyovine

Glad och fridfull lucia till er alla =)... Jag som inte gillar jullayouter speciellt mycket... har gjort en igen!!! Finns i min blogg...

• Eyovine

Säger som du Cattis! ÄNTLIGEN SNÖ!!!!!!! Hoppas den bara stannar kvar också!
    Vill bara tipsa er om att besöka min blogg... kika på Koraffen och ha chans på pyssligt paket ;D... tomten är snäll i år.....

• Eyovine

Hej hej =) *vinkar glatt till Maiden*

Vi har haft magsjuka i helgen... inte jag dock ... än iaf. Så allt jag skulle göra blev inte gjort... de stunder jag istället fick ledde till en LO om när Samsi kämpade med att få på sig mammas skor.... finns i bloggen...

Svar på tråden Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 6...