Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 6...
Också hittat hit nu =).... nytt i bloggen Sassafrass frossa med en tonåring med icke fungerande synapser mellan varven ;D
stokk-eyovine.blogspot.com
Också hittat hit nu =).... nytt i bloggen Sassafrass frossa med en tonåring med icke fungerande synapser mellan varven ;D
Å så glömde jag juh... Cattis scrapväskan är packad =)... den andra packningen tar jag i morgon bitti! See YOU!
Hej vänner önskar er alla en fin andra advent =) Har varit hos Cattis och scrappat i helgen. Bloggen uppdaterad med en julig fast ändå inte LO... för er som är nyfikna ;D
Bloggen uppdaterad med en envis tjurig unge ;D... välkomna =)
Grattis miss G =D
Själv har jag uppdaterat bloggen med en Lo jag är sjukt nöjd med ;D
Snurrigt värre i bloggen ;) uppdaterat med en ny LO...
Glad och fridfull lucia till er alla =)... Jag som inte gillar jullayouter speciellt mycket... har gjort en igen!!! Finns i min blogg...
Säger som du Cattis! ÄNTLIGEN SNÖ!!!!!!! Hoppas den bara stannar kvar också!
Vill bara tipsa er om att besöka min blogg... kika på Koraffen och ha chans på pyssligt paket ;D... tomten är snäll i år.....
Hej hej =) *vinkar glatt till Maiden*
Vi har haft magsjuka i helgen... inte jag dock ... än iaf. Så allt jag skulle göra blev inte gjort... de stunder jag istället fick ledde till en LO om när Samsi kämpade med att få på sig mammas skor.... finns i bloggen...