Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

    Vi som älskar Villervalla - del 7

    Glittrax skrev 2009-12-29 19:48:57 följande:
    Nån som harVV tröjor i både 98 och 104? är det stor skillnad i ärmlängd?


    98a



    104a. dock är den gula otvättad. så nä jag tycker inte att det skiler så mycket i armlängden
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

    nån som har en lokal butik som har kvar multiranden rainbow??? ångrar sååå att jag inte köpt tröjan. nån som orkar köpa till mig????


    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    rosita333 skrev 2010-01-02 00:21:12 följande:
    heej!Nu har väl rean börjat?? Som det ser ut på hemsidan rear de ej de nya stjärnorna?? Någon som vet nåt? Ingen annan shoppingsugen vaken?:)
    nä stjärnorna rear de inte verkar det som
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    rosita333 skrev 2010-01-02 00:30:29 följande:
    men herregud vad irriterande!!:( Undrar varför?? fattar inte varför de inte rear ordentligt nu när vårnyheterna ska in snart!!?? sur jag blev nu...
    för att dom är ganska nya... jag anade att dom inte skulle reas...
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    fru Elle skrev 2010-01-02 20:07:23 följande:
    Blev en hel del Villervalla shoppat idag, de hade utförsäljning i en lokal i Haga i Göteborg som jag tror är deras kontor. Såg själv inte att de hade utförsäljning men det var min man som frågade om jag inte skulle in och kolla. Mycket kollektionsprover från hösten, de verkar göra kollektionsproverna i storlek 92. Dottern har 86-92 nu så det mycket jag kunde köpa.randig klänning i velour 80 krjeans (mörka med stjärna på rumpan) 80 krdubbelfilt i velour (samma mönster som den randiga klänningen) 80 krjacka i velour med stjärnor på framfickorna (en röd och en svart) 80 kr stklänning med lång ärm i turkos med stjärnor 60 krklänning med kort ärm med stjärnor (från äldre kollektion) 60 krjeansklänning med stjärnor på bakfickorna 80 krbäbisoverall i jeans med stjärnor på rumpan (stl 68) 120 krturkosa tights i trikå 50 krstrumbyxor 30 krtvå hjälmmössor en i velour och en i trikå 30 kr stmössa i velour med samma rand som klänning och filt 40 krmössa med band 30 krjeanskjol 50 krvelourkjol 40 krtre tröjor, svart med stjärnor, röd med stjärnor och randig) 50 kr stKänner mig väldigt nöjd med dagens inköp
    snacka om fynd GRATTIS!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    scooby skrev 2010-01-02 20:30:06 följande:
    Är det nån som vet hur kjolarna är i storlek? Både de i velour och i trikå.
    trikå normala velour stora
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    scooby skrev 2010-01-02 20:36:49 följande:
    Ok... då lär ju 86 i trikå bli för liten för dottern som kommer ha 92-98 i sommar... synd! Fanns en turkos på rea Är shortens oxå normala i storleken?
    ja det tror jag nog shortsen är normala till något små. tycker man kan gå upp lite
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    scooby skrev 2010-01-02 20:47:43 följande:
    Oj! Ja, dottern har ju oxå blöjja... men låter väldigt stort med 104... hm, svårt!! Hur lång är din son och hur mycket väger han?
    nämen det kommer funka jag kommer ha 110 till min son i sommar som är 95cm.
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    scooby skrev 2010-01-02 20:47:43 följande:
    Oj! Ja, dottern har ju oxå blöjja... men låter väldigt stort med 104... hm, svårt!! Hur lång är din son och hur mycket väger han?
    och min son är dessutom blöjfri
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
Svar på tråden Vi som älskar Villervalla - del 7